• Anonym (Micke)

    Kyskhets bälte för män

    Någon som provat att ha på sig en kyskhet hur runt snoppen.
    Är den svår att ta på?
    Kan man ha den innanför byxorna utan att den syns?
    Vad händer om man känner åkt?
    Hur länge kan man ha på sig den?
    Kan man göra ettan i den? 
    Många funderingar, någon som har något svar?

  • Svar på tråden Kyskhets bälte för män
  • Anonym (Kvinna 22)
    Tobben skrev 2024-03-31 16:43:16 följande:
    Lika sunt som kvinnors önskan om att domineras, bara inte lika vanligt. 
    Skrev han om att domineras menar du?
  • Anonym (Kvinna 22)
    Anonym (Teckh2) skrev 2024-03-31 16:57:43 följande:
    Bara så less på att behöva utstå alla frågor om man träffat någon mellan varje förb... träff med släkt.
    Dom verkar då aldrig  bli nöjd med mina svar som är samma hela tiden??

    Tänker ge upp nu, snart 50 ( Tiden bara flyger iväg.)
    Har full förståelse för det. Men varför ska du använda en kukbur för att undertrycka din sexualitet? Det låter inte hälsosamt? Du kan väl tillfredsställa dig själv istället?
  • Anonym (Teckh2)
    Anonym (Kvinna 22) skrev 2024-03-31 18:39:22 följande:
    Har full förståelse för det. Men varför ska du använda en kukbur för att undertrycka din sexualitet? Det låter inte hälsosamt? Du kan väl tillfredsställa dig själv istället?
    Gjort det.. men ids inte längre, de är på tok för monotont numera.
    På sistone har jag efter självtillfredställelse fått öppna sår och sprickor (  Även med "en halv liter glid") eller under bara gett upp för att orken tar slut.
  • Tobben
    Anonym (Kvinna 22) skrev 2024-03-31 18:33:39 följande:
    Skrev han om att domineras menar du?
    Nej, det var inte det jag skrev. Jag skrev att det var lika sunt.
  • Anonym (Kvinna 22)
    Tobben skrev 2024-03-31 19:22:35 följande:
    Nej, det var inte det jag skrev. Jag skrev att det var lika sunt.
    Nu var ju min kommentar om något helt annat, så varför citerar du mig om det då?
  • Anonym (Kvinna 22)
    Anonym (Teckh2) skrev 2024-03-31 18:55:38 följande:
    Gjort det.. men ids inte längre, de är på tok för monotont numera.
    På sistone har jag efter självtillfredställelse fått öppna sår och sprickor (  Även med "en halv liter glid") eller under bara gett upp för att orken tar slut.
    Det låter som att du är deprimerad. En kukbur är inte lösningen.
  • Anonym (Teckh2)
    Anonym (Kvinna 22) skrev 2024-03-31 19:28:12 följande:
    Det låter som att du är deprimerad. En kukbur är inte lösningen.
    Kanske inte,.. 
  • Tobben
    Anonym (Kvinna 22) skrev 2024-03-31 19:27:03 följande:
    Nu var ju min kommentar om något helt annat, så varför citerar du mig om det då?
    Jaha, säger du det. Ja då har jag missförstått hela tråden.
  • Anonym (Kvinna 22)
    Tobben skrev 2024-04-01 00:30:58 följande:
    Jaha, säger du det. Ja då har jag missförstått hela tråden.
    Uppenbarligen har du i alla fall totalt missförstått vad personen jag kommenterade skrev, då han skriver om att använda en kukbur som ett sätt att döda sin sexualitet. Jag tycker att det låter ytterst osunt. Då börjar du skriva om dominans. Så ja, du har helt klart missförstått.
  • Tobben
    Anonym (Kvinna 22) skrev 2024-04-01 10:59:30 följande:
    Uppenbarligen har du i alla fall totalt missförstått vad personen jag kommenterade skrev, då han skriver om att använda en kukbur som ett sätt att döda sin sexualitet. Jag tycker att det låter ytterst osunt. Då börjar du skriva om dominans. Så ja, du har helt klart missförstått.
    Nej, där har du fel.
    Det jag skrev var att jag tycker att hans motivering till att bära kukbur är lika osund som kvinnors önskan om att bli dominerade.
    Det kan väl knappast vara så svårt att förstå att båda anledningarna kan vara förknippat med psykisk ohälsa?
  • Anonym (Teckh2)
    Tobben skrev 2024-04-01 11:34:07 följande:
    Nej, där har du fel.
    Det jag skrev var att jag tycker att hans motivering till att bära kukbur är lika osund som kvinnors önskan om att bli dominerade.
    Det kan väl knappast vara så svårt att förstå att båda anledningarna kan vara förknippat med psykisk ohälsa?
    Men ÄR det psykisk ohälsa egentligen? Har bara nedrans otur att få till det med det motsatta könet och har även problem med att jag får ståfräs i tid och otid under arbetet där det inte passar då jobbet innebär kundkontakt.
    Sen att jag även får sår under själv tillfredsställande (med gild förstås, ligger ju inte och kör torrt) Läkaren hittar inga fel och jag är även sjukdomsfri.
  • Tobben
    Anonym (Teckh2) skrev 2024-04-02 11:45:04 följande:
    Men ÄR det psykisk ohälsa egentligen? Har bara nedrans otur att få till det med det motsatta könet och har även problem med att jag får ståfräs i tid och otid under arbetet där det inte passar då jobbet innebär kundkontakt.
    Sen att jag även får sår under själv tillfredsställande (med gild förstås, ligger ju inte och kör torrt) Läkaren hittar inga fel och jag är även sjukdomsfri.
    Hur gammal är du?
  • Anonym (Teckh2)
    Tobben skrev 2024-04-02 15:48:13 följande:
    Hur gammal är du?
    43, iaf sist jag kollade.
  • Tobben
    Anonym (Teckh2) skrev 2024-04-02 16:25:01 följande:
    43, iaf sist jag kollade.
    Oj. Det låter annars som ett tonårsproblem att få stånd överallt. 
  • Anonym (Teckh2)
    Tobben skrev 2024-04-02 18:16:46 följande:
    Oj. Det låter annars som ett tonårsproblem att få stånd överallt. 
    Ja förlåt då om jag inte tillhör det "normala" Obestämd
  • Anonym (Smyg)
    Anonym (Teckh2) skrev 2024-04-02 11:45:04 följande:
    Men ÄR det psykisk ohälsa egentligen? Har bara nedrans otur att få till det med det motsatta könet och har även problem med att jag får ståfräs i tid och otid under arbetet där det inte passar då jobbet innebär kundkontakt.
    Sen att jag även får sår under själv tillfredsställande (med gild förstås, ligger ju inte och kör torrt) Läkaren hittar inga fel och jag är även sjukdomsfri.
    Det låter helt klart som att du behöver en kukbur, men framför allt en keyholder.
  • Anonym (Teckh2)
    Anonym (Smyg) skrev 2024-04-04 16:24:53 följande:
    Det låter helt klart som att du behöver en kukbur, men framför allt en keyholder.
    Keyholder?? skitsnack, kan ju fan inte ens få till en vanlig jäkla dejt, .. Nä ett buntband, dra åt och inte behöva bry sig något mer.
Svar på tråden Kyskhets bälte för män