• sylla

    Vilken var din bästa semester?

    Jag undrar vilken som var din bästa semester och vad du gjorde?
    Varför var det din bästa semester?
    Vad skulle du göra om du fick åtta veckors semester att spendera hur du vill?

    Om fyra veckor börjar min semester och jag vet inte alls vad jag ska göra. Dela gärna med dig av dina erfarenheter. Om du har ett tips på vad en medelålders ensam kvinna kan göra så uppskattas det!
    Kyss
     

  • Svar på tråden Vilken var din bästa semester?
  • Mortiscia80

    Om jag vore du skulle jag passa på att resa utomlands, helst gruppresa eftersom jag är ganska social av mig. Att vara ute är härligt, vara i naturen, bada osv. Jag skulle annars ta dagen väldigt mycket som den kommer men se till att hänga med på sånt som händer i stan eller närtrakten. Gärna besöka nya platser i närheten också.

  • sylla
    Mortiscia80 skrev 2023-05-21 14:28:58 följande:

    Om jag vore du skulle jag passa på att resa utomlands, helst gruppresa eftersom jag är ganska social av mig. Att vara ute är härligt, vara i naturen, bada osv. Jag skulle annars ta dagen väldigt mycket som den kommer men se till att hänga med på sånt som händer i stan eller närtrakten. Gärna besöka nya platser i närheten också.


    Det låter som en underbar sommar. Hoppas du har fått uppleva det och att det inte bara är tips till mig.

    Har du varit på en gruppresa någon gång, var i så fall och vad var det för aktiviteter?
  • sylla
    Tow2Mater skrev 2023-05-21 14:30:17 följande:

    Två veckors språkkurs i Rovaniemi Finland. Vafr mycket roligt och socialt som singel.


    Låter som en upplevelse! Hur gammal var du då och varför valde du att lära dig Finska?
Svar på tråden Vilken var din bästa semester?