• Emmaria

    Lägre skötbord med förvaring?

    Hej. Jag väntar barn och försöker planera inköp av skötbord. Hade gärna haft något med så mycket förvaring som möjligt. Men tycker alla skötbord med förvaring/skötbyråer är så höga. Är bara 160cm lång. Någon som har tips? 

  • Svar på tråden Lägre skötbord med förvaring?
  • Ruter

    Vi köpte en lagom häg byrå efter min längd och la en skötbädd uppepå. Funkade hut bra som helst för oss. Ändå att tänkta på är ju att byrå iftast är smalare än skötbord. Så man måste vara lite mer vaksam. Men man lämnar dom ju aldrig själva där.

  • Citronfjärilen

    Vi köpte ett från IKEA (SUNDVIK) och jag, som är 155 cm lång, tycker inte det är för högt utan det är helt perfekt för mig. 

    Det har två stora förvaringslådor och man kan dessutom göra om den till en vanlig byrå efter skötbordstiden är över. 

  • trollhona
    Emmaria skrev 2023-03-26 08:21:40 följande:
    Lägre skötbord med förvaring?

    Hej. Jag väntar barn och försöker planera inköp av skötbord. Hade gärna haft något med så mycket förvaring som möjligt. Men tycker alla skötbord med förvaring/skötbyråer är så höga. Är bara 160cm lång. Någon som har tips? 


    Finns skötbod med förvaing och badbalja i ett. jättesmidiga. kolla på FB marketplace så kan du säkert hitta ett bra. 
    Annars ikea myllra är rätt fint
Svar på tråden Lägre skötbord med förvaring?