19977 skrev 2024-01-24 14:31:57 följande:
Hoppas inte jag ger dig för höga förhoppningar nu bara. Men håller verkligen tummarna för dig!
Jag har följt mina cykler/graviditeten i en app där jag noterat att jag hade ?känningar? i livmodern i samband med nidblödningen, och då menar jag ingen mensvärk direkt utan bara att jag typ ?känner av? livmodern typ, eller känner att den arbetar eller att nånting händer där inne om du förstår vad jag menar. Det kan liksom ?kurra? lite där inne haha. Det kan jag känna även när jag inte är gravid dock, så just den känslan övertygade mig inte.
Jag fick blödningen en onsdag eftermiddag och tog graviditetstest först på fredag kväll, som visade svagt positivt! Fick alltså positivt utslag på ÄL+13. Vågade inte ta något test första dagen med nidblödningen för jag tänkte att det kaaanske ändå bara var mensen.
Vad roligt att du plussade! Grattis!
Ja alltså något konstigt är det iaf, antingen att min hjärna & kroppen lurar mig eller ett plus på G.
Har aldrig fått mensvärk utan att det är ÄL eller mens.. Jag kände mensvärk på jobbet igår och gick därför på toa och tänkte oj mensen kom väl lite tidigare än väntat.
Ingenting alls sedan igår, bara någon brun flytning som en liten prick. Hade i tampong för att se om det fanns något där inne haha.. Vart ingenting..
Jag kopplar att jag var lös i magen igår (2 omgångar på toan) och sen rosa flytning, allt mellan 07-12 igår.
Jag fick neg idag vilket kanske inte är konstigt om det var nidis igår. Har känt molvärk idag men inte lika ont som mensvärk. Jag beställde ett sådant testa tidigt test som mäter 10, visste borde den visa något imorgon kväll om det nu var en nidblödning igår?