• Anonym (Hej!)

    Vågar du be din partner kissa på dig?

    Ja, våga du föreslå det?

    Eller är du rädd att din partner blir avskräckt och kanske till och med drar?

  • Svar på tråden Vågar du be din partner kissa på dig?
  • Anonym (Nyår)
    Anonym (F) skrev 2022-12-31 02:35:05 följande:
    Vet personen du träffar om att du tycker det är spännande? 
    Jag träffar ingen.
  • Anonym (Nyår)
    Anonym (Jo) skrev 2022-12-31 16:14:03 följande:

    inget för mig.


    Men om ngn föreslår det för dig?
  • CleoX

    För mig var det otänkbart tidigare, men allt handlar om VEM som är ens sexpartner och hur ni tänder varandra. Jag har aldrig haft wetsex med min make men otrolig dynamik med min älskare och han blir galet kåt när jag först rider på hans ansikte när han slickar mig och sedan kissar över hans söta oskyldiga ansikte. Det blir en pirrande maktkänsla och jag blir kåt av hans njutning. I flera fall har det lett till att jag själv kommer. 
    Jag dricker endast vatten innan våra sexträffar så mitt kiss är nästan helt  färglöst och smaklöst. Lite som en förrän-squirt. Som sagt, inget jag gillat tidigare men när jag ser hur mycket han gillar det så blir det en helt annan sak. 

  • Anonym (Fruity)
    CleoX skrev 2023-01-09 11:00:08 följande:

    För mig var det otänkbart tidigare, men allt handlar om VEM som är ens sexpartner och hur ni tänder varandra. Jag har aldrig haft wetsex med min make men otrolig dynamik med min älskare och han blir galet kåt när jag först rider på hans ansikte när han slickar mig och sedan kissar över hans söta oskyldiga ansikte. Det blir en pirrande maktkänsla och jag blir kåt av hans njutning. I flera fall har det lett till att jag själv kommer. 
    Jag dricker endast vatten innan våra sexträffar så mitt kiss är nästan helt  färglöst och smaklöst. Lite som en förrän-squirt. Som sagt, inget jag gillat tidigare men när jag ser hur mycket han gillar det så blir det en helt annan sak. 


    Kan tipsa om att dricka mycket med mango i. Finns bl a någon läskande lemonad. Det och massor med vatten. Rejält fylld blåsa. Sedan golden showers. 
  • Anonym (Nyår)
    CleoX skrev 2023-01-09 11:00:08 följande:

    För mig var det otänkbart tidigare, men allt handlar om VEM som är ens sexpartner och hur ni tänder varandra. Jag har aldrig haft wetsex med min make men otrolig dynamik med min älskare och han blir galet kåt när jag först rider på hans ansikte när han slickar mig och sedan kissar över hans söta oskyldiga ansikte. Det blir en pirrande maktkänsla och jag blir kåt av hans njutning. I flera fall har det lett till att jag själv kommer. 
    Jag dricker endast vatten innan våra sexträffar så mitt kiss är nästan helt  färglöst och smaklöst. Lite som en förrän-squirt. Som sagt, inget jag gillat tidigare men när jag ser hur mycket han gillar det så blir det en helt annan sak. 


    Kan tänka mig att han gnyr och jämrar sig av kåthet när du kissar honom i munnen.
  • Bgbg
    Anonym (Tjej i Helkroppstråden) skrev 2018-02-07 23:07:33 följande:

    Gillar den gula strålen, både ge och ta


    Jepp ;)
  • Anonym (Cissi)
    smnlars skrev 2023-03-16 13:24:07 följande:

    Jag kan gilla det . Då hon rider mig och kissar . På kuken, genom nylon strumpbyxorna. Hon förverkligade en dröm, att jag slickar henne samtidigt som hon kissar. Haha det gör jag inte om . .Allt jag velat uppleva har jag frågat .....på ett snyggt sätt. Inget äcklande


    Låter underbart!
  • RuneBert
    smnlars skrev 2023-03-16 14:24:45 följande:

    Det är det.  Som tur är gillar hon att kissa.  Jag gillar inte att kissa på kvinnor. , så perfect match. Hennes favorit är , liggandes på en stor hög smutstvätt, på mage. Armar och ben fasttejpade i golvet. . Silvertejp  Hon kan inte röra sig en centimeter. Och jag går lös på fittan och skithålet
     Fingrar , sju olika löskukar, min kuk , går lös typ tre fingrar i fittan och jag trycker in två fingrar i analen , min kuk analt och löskuk i fittan. Om vart annat.  Två timmar , en gång i veckan, 


    Bra work out!
  • Dirtyminded
    CleoX skrev 2023-01-09 11:00:08 följande:

    För mig var det otänkbart tidigare, men allt handlar om VEM som är ens sexpartner och hur ni tänder varandra. Jag har aldrig haft wetsex med min make men otrolig dynamik med min älskare och han blir galet kåt när jag först rider på hans ansikte när han slickar mig och sedan kissar över hans söta oskyldiga ansikte. Det blir en pirrande maktkänsla och jag blir kåt av hans njutning. I flera fall har det lett till att jag själv kommer. 
    Jag dricker endast vatten innan våra sexträffar så mitt kiss är nästan helt  färglöst och smaklöst. Lite som en förrän-squirt. Som sagt, inget jag gillat tidigare men när jag ser hur mycket han gillar det så blir det en helt annan sak. 


    Får man fråga hur ni kom på det? Och hur du träffade din älskare? Tungan ute
    Det ÄR ju inte direkt något man kläcker ur sig första gången man ses kanske... 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Tvi)

    Den här tråden är en god påminnelse att man måste ta upp sånt här redan tidigt med en partner, innan en intim relation hunnit utvecklas.

    Aldrig i livet att jag skulle dejta en äcklig urinofil. Vidrigt. 

Svar på tråden Vågar du be din partner kissa på dig?