• Anonym (Otillräcklig)

    Avsugningar???

    Hej på er!

    Först en fundering:

    Hur ofta ger ni tjejer era killar avsugningar?

    Hur ofta vill ni killar ha avsugningar?

    Jag har en sambo som upprepat frågar mig om det är nåt fel på honom för att han tycker att han ber om avsugningar men får inga..

    Om han säger: visst var det ikväll jag skulle få en avsugning med ett leende och jag somnar/glömmer bort/inte känner för det..

    Då blir det automatiskt att han tänker att det är nåt fel på honom eftersom jag inte ger..

    Jag är sjukt trött på kvällarna..det har varit rätt stormigt i vårt förhållande..

    Har nyss gjort en abort..

    Han verkar vara kåt flera ggr i veckan medan jag är det 1 gång i månaden.

    Har på sistone försökt ta mer intiativ men det märks tydligen inte..

    Ibland blir det två på en vecka, ibland en i månaden.

    Nu har vi haft mindre 6 för att jag genomgått en abort och ville inte ha det förrän spiralen är på plats. Och att genomgå en abort sätter sina spår som inte gör underverk för sexlusten..

    Har förklarat att det har inget med honom att göra, att ibland så känner jag inte för det..

    Och han säger att en sån personlig sak har visst med honom att göra..

    Han måste ju fått rejält med sånt i sina tidigare förhållanden och nu är det kuksugartorka när han lever med mig..

    Känner mig bara så jävla otillräcklig!

    Vad är det för fel på mig??

  • Svar på tråden Avsugningar???
  • Anonym (Men fyyy!)
    MrFlex skrev 2017-06-26 19:36:02 följande:

    Varför är det så hemsk att ställa upp på sex i form av sex en avsugning? Förhållande är ju mängder med kompromisser där man inte alltid lan göra exakt det man själv vill. Jag gör jättemycket saker med min fru som absolut inte är min högsta önskan varje gång. Allt från långa promenader, besöka IKEA i tid och otid, massera hennes stela rygg efter läggdags fast jag är helt slut osv..

    Det handlar om att se och tillgodose varandras behov utan att göra våld på sig själv. I mitt fall så är ovanstående saker inte så farliga för jag kan ta del av hennes lycka och välbefinnande. Om man nu anser att sex-akten är att göra våld på sig själv så bör man nog ta sig en funderare över vilka känslor man egentligen har för sin partner.

    TS borde fråga sig:

    Varför har jag nästan ingen sexlust?

    Varför tycker jag det är jobbigt att ge min man tillfredställelse och tillgodo se hans behov?

    Är hans sexuella behov orimligt höga eller kan jag känna igen mig själv hur jag fungerar när jag har "normal" sexlust?


    De flesta friska individer brukar anse att det är att göra våld på sig själv att ställa upp på sex när man inte vill. Själv vill jag inte ligga med någon som egentligen inte vill och jag förstår inte hur man är funtad om man vill ha sex med en partner som bara "ställer upp".
  • Anton Chigurh
    Anonym (Men fyyy!) skrev 2017-06-26 20:43:54 följande:

    De flesta friska individer

    brukar anse att det är att göra våld på sig själv

    att ställa upp på sex när man inte vill. Själv vill jag inte ligga med någon som egentligen inte vill och jag förstår inte hur man är funtad om man vill ha sex med en partner som bara "ställer upp".


    Med andra ord:

    Jag är mentalt efterbliven. Jag är sjuk i huvudet. Jag älskar att tillfredsställa min kvinna. Även om jag inte är kåt vid det exakta tillfället.

    Jag undrar om jag lider av att göra våld på min egen, oerhört vältränade, kropp.

    Jag TROR INTE....att jag lider. Men fan vet.

    Frisk är jag helt klart INTE.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2017-06-26 21:29:32 följande:

    Med andra ord:

    Jag är mentalt efterbliven. Jag är sjuk i huvudet. Jag älskar att tillfredsställa min kvinna. Även om jag inte är kåt vid det exakta tillfället.

    Jag undrar om jag lider av att göra våld på min egen, oerhört vältränade, kropp.

    Jag TROR INTE....att jag lider. Men fan vet.

    Frisk är jag helt klart INTE.


    Är detta möjligen något jag behöver söka vård för.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Men fyyy!)
    Anton Chigurh skrev 2017-06-26 21:29:32 följande:

    Med andra ord:

    Jag är mentalt efterbliven. Jag är sjuk i huvudet. Jag älskar att tillfredsställa min kvinna. Även om jag inte är kåt vid det exakta tillfället.

    Jag undrar om jag lider av att göra våld på min egen, oerhört vältränade, kropp.

    Jag TROR INTE....att jag lider. Men fan vet.

    Frisk är jag helt klart INTE.


    Jag pratar om att ställa upp på sex fastän man egentligen inte vill. Om du älskar det så vill du ju rimligen och det är inte något som du gör för att slippa tjat och sitta miner.
  • Anonym (.)
    Anonym (Men fyyy!) skrev 2017-06-26 20:43:54 följande:
    De flesta friska individer brukar anse att det är att göra våld på sig själv att ställa upp på sex när man inte vill. Själv vill jag inte ligga med någon som egentligen inte vill och jag förstår inte hur man är funtad om man vill ha sex med en partner som bara "ställer upp".
    Det är företrädelsevis sjuka människor som säger till andra hur de ska leva sina liv.

    Vem som helst kan se att dina inlägg kommer från en rätt arg rigid personlighet i jämförelse med de mer sexpositiva kvinnorna i tråden.

    Men du får vara som du vill, det får alla.
  • Anonym (Men fyyy!)
    Anonym (.) skrev 2017-06-26 21:45:31 följande:

    Det är företrädelsevis sjuka människor som säger till andra hur de ska leva sina liv.

    Vem som helst kan se att dina inlägg kommer från en rätt arg rigid personlighet i jämförelse med de mer sexpositiva kvinnorna i tråden.

    Men du får vara som du vill, det får alla.


    Hur kom du fram till "rigid"? Jag tror att du kanske menade att säga "frigid"?
  • Anonym (Lite samma sits)
    Anonym (Men fyyy!) skrev 2017-06-26 20:40:04 följande:

    For mig är det lika obegripligt hur en del uppenbarligen INTE kan känna så, så jag kan inte förklara för dig. Sex är inte samma sak som en ryggmassage. Tanken på att ta sex när man egentligen inte vill är motbjudande för mig. Det handlar inte om någon medveten syn på sex som något allvarligt, det är en instinktiv reaktion av total avsmak vid tanken på att ligga med någon när man själv verkligen inte vill.

    Som tur är så är jag och min man av samma åsikt i den här frågan, så vi ägnar oss inte åt "husfrids-sex" utan bara sex som båda parter vill ha.


    Sex när den ena inte vill fattar jag. Det skulle kännas sjukt på nåt vis.

    Men att den ena inte är kåt men kan tillfredsställa sin partner ändå för att vara schysst när den vet att partnern älskar det.

    Skulle själv bli off av tjat men annars skulle jag tycka det var helt ok att göra det.
  • New  Dawn
    Anonym (Men fyyy!) skrev 2017-06-26 19:24:17 följande:

    Det var du som frågade "vad menar du med lust?" så jag förtydligade bara att det är sexlust som diskuteras.

    Du anser att det är jättestor skillnad på oralsex och penetrationssex, för mig är det ingen som helst skillnad. Sex är lika mycket sex, oavsett vilken del av min kropp som är involverad. Det verkar ju på det TS skrivet som att hon är mer som jag och då är det väl inte konstigt att hon inte känner för att "ställa upp" när hon inte känner lust?


    Ja, och jag undrar varför man måste ha sexlust för att vilja suga. Jag undrar varför inte känslan av att vilja ge njutning räcker. För mig krävs inte att jag har sexlust för att vilja suga. Däremot älskar jag att suga för att jag gillar att se honom njuta. Det handlar inte om att jag ställer upp. Att ibland följa med på något man inte alltid tycker är så kul bara för att man vet att han gillar det. Det är INTE den typen av "ställa upp". Jag har en sann inre vilja att ge.

    Vid vaginalt sex blir det slidan våtare och större. Därför är det viktigt att vara kåt under vaginalt sex.

    Varför måste du ha lust för att suga?

    Tycker du illa om att suga i sig?

    Tycker du om att ge njutning på andra sätt?

    Är det han som förväntar sig att du ska bli/vara kåt av att suga och att han liksom inte nöjer sig med att du bara suger?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (.)
    Anonym (Men fyyy!) skrev 2017-06-26 22:06:53 följande:
    Hur kom du fram till "rigid"? Jag tror att du kanske menade att säga "frigid"?
    Rigid i betydelsen av en oförmåga att se andra perspektiv.
  • Anonym (Suger aldrig)

    Jag suger aldrig av min kille. Sex har vi ganska ofta och skönt, men att suga tycker jag inte smakar gott och ger mig inget. Runka gör jag däremot väldigt ofta, tycker det är mycket roligare och mysigare. Gör det dock bara för att jag själv gillar det, och gör det inte tills han kommer utan det är förspel eller "bara för att".

    Det är bullshit att du skulle suga av honom bara för att han vill det. Din kille verkar inte ens bry sig om dina känslor så förstår inte vrf du säger att han är "bästa killen du haft" och att han bryr sig mycket om dig? Vad för skitkillar har du varit med om detta är det bästa? Riktigt mansgrisigt att inte kunna acceptera att partnern har en egen vilja.

    Tycker du ska skaffa lite självförtroende och inse att killar som han växer på träd, han är utbytbar.

  • Emale

    Jag tänker mig att det kan vara en fråga om bekräftelse för TS man snarare än rent sexuellt behov. Han märker att hon inte är lika sugen på sex som vanligt och blir orolig att hon inte är attraherad av honom längre. Då vill han ha bekräftelse och det resulterar i att han tjatar om oralsex.

  • Emale

    Men för att svara på frågorna: Jag får ganska sällan en avsugning men det är heller inte ngn stor grej då det inte är min favoritform av sex. Och det är garanterat intet fel på dig. Man kan som en del skrivit, om man vill sträcka sig lite och göra saker för den andra även om man inte är jättesugen själv, men vill du inte så vill du inte och då ska du sätta ner foten.

  • Anonym (Lite samma sits)
    Emale skrev 2017-06-27 07:42:18 följande:

    Jag tänker mig att det kan vara en fråga om bekräftelse för TS man snarare än rent sexuellt behov. Han märker att hon inte är lika sugen på sex som vanligt och blir orolig att hon inte är attraherad av honom längre. Då vill han ha bekräftelse och det resulterar i att han tjatar om oralsex.


    Mitt i prick tror jag.

    I alla fall i mitt fall.
  • Anonym (Otillräcklig)
    Anonym (Lite samma sits) skrev 2017-06-27 17:18:09 följande:
    Mitt i prick tror jag.

    I alla fall i mitt fall.
    Jag tror att det handlar om det.. han mörker att jag är rätt off för tillfället och vill därför ha någon form av bekräftelse av mig att jag ff tänder på honom..

    Det har varit mycket runt om oss.. tjafs, bråk, bråk med X.. jag gillar sex för övrigt och ger oralsex ibland..och sväljer vilket han gillar och jag gillar att han gillar det.

    Senast var väl typ 3 veckor sedan..
    Är det länge?

    Vill inte framställa mig själv som någon torris men vi har väl haft lite problem att kommunicera ang sex och sånt..
    Ibland förstår man inte varann..
  • Anonym (Lite samma sits)
    Anonym (Otillräcklig) skrev 2017-06-28 16:32:38 följande:

    Jag tror att det handlar om det.. han mörker att jag är rätt off för tillfället och vill därför ha någon form av bekräftelse av mig att jag ff tänder på honom..

    Det har varit mycket runt om oss.. tjafs, bråk, bråk med X.. jag gillar sex för övrigt och ger oralsex ibland..och sväljer vilket han gillar och jag gillar att han gillar det.

    Senast var väl typ 3 veckor sedan..

    Är det länge?

    Vill inte framställa mig själv som någon torris men vi har väl haft lite problem att kommunicera ang sex och sånt..

    Ibland förstår man inte varann..


    Vet inte vad som är länge. Olika hos olika par.

    Går väl i perioder också. Hade en partner som det var några gånger i veckan. Som mest har det nog varit en gång i veckan för oss men nu ungefär samma som er.

    När vi fick barn avtog allt ganska rejält. Båda är slitna men skillnaden är att jag bara blir mer sugen ju tröttare jag är. Jag tror att våran anledning till att det avtagit är hennes trötthet. Det vore logiskt. Ändå spökar det i huvudet då och då och jag tänker: är jag körd nu? Kommer jag aldrig mer ha ett bra sexliv? Spelar det inte någon som helst roll för henne fast det betyder så mycket för mig? Är jag bara en arbetare i hemmet för att få allt att gå runt? Är jag bara ett avtändande pervo?

    När dessa tankar dyker upp försöker jag hålla käften om det då jag vet att det bara skapar press och blir värre av att ta upp det. Ibland hoppar det ur mig ändå när jag blir desperat och upplever att hon inte alls ser mig som en älskare längre. Ibland pratar vi och det känns bättre och ibland blir det värre av det.

    Han kanske kan rycka själv och du är med och stryker på honom eller nåt om du är trött (om du själv vill). Då känner han att du bryr dig. Mycket kan nog sitta i huvudet på det viset och gör att det känns lite bättre för honom.
  • Anonym (Man 45)

    I min bok låter det lite skevt. Jag kan bara svara för mig själv att jag inte skulle tacka nej till en avsugning varje dag. Men om den jag lever med skulle ha gått igenom en abort med allt vad det innebär, både psykiskt och fysiskt skulle jag aldrig någonsin yttra en tanke om detta. Det initiativet ska komma från dig när du känner dig ok. Vi män tänker ofta med kuken och kan tappa förnuft och känsla för vad som är rätt och riktigt. Gör inget om du inte mår bra av, har din man ngt innanför pannbenet väntar han och väljer i stället att finnas där för dig när du behöver stöd.

Svar på tråden Avsugningar???