Hitta min mamma död. Hur ska jag klara av det här?
Igår hitta jag min mamma död i sin säng. Vi vet ännu inte varför men det såg ut som det hade hänt nåt plötsligt.. hon låg med benen o fötterna på golvet o halva kroppen på sängen, som om hon antingen skulle sätta sig upp eller lägga sig ner.
Enligt läkaren som kom dit o dödsförklara henne så hade hon inte dött igår, utan nån/några dagar innan.. Hon var iskall o vit/blå, spya från näsa o munnen men absolut inte föruttnad.. Vill tillägga att hon hade sjukdomen epilepsi.
Den 18e april är det 3 år sedan min kille gick bort och han dog tre veckor innan våran son föddes. Detta tog fruktansvärt hårt på mig och jag har ännu inte bearbetat det. Min mamma var min klippa i allt det. Mitt allt, min enda trygghet kvar och hon gav verkligen allt för mig o min son. Jag fyllde 22år i onsdags. Jag är hårt traumatiserad och är apatisk äter inget, spyr av ångest och vill bara dö. Jag tror inte jag klarar det här, ännu en begravning för en av dom jag älskar mest av allt..
just nu är jag och min son hos hans farbror som vi står väldigt nära och som jag känner mig trygg hos och han stöttar mig till 110% , t.o.m tar hand om min son när jag känner att jag orkar helt enkelt inte..
Kan jag ta mig igenom det här?
Vila i frid min fina älskade mamma <3