• Anonym (*.*)

    Buttplug i vardagen?

    Ni som använder buttplug. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.

  • Svar på tråden Buttplug i vardagen?
  • Anonym (Plugghäst)

    Jag gillar verkligen att ha en plugg i röven. I somras hade jag det på stranden , den syndens inte genom mina bikinitrosor men ibland la min man sin hand på rumpan och tryckte lite så den kändes lite extra så sexigt. Ingen runt om oss visste att jag hade det men vi visste, super läckert.

    Jag gillar även när min man säger att han vill att jag ska sova med den och vill kunna vakna och kontrollera att den sitter där.

    Vi har intre träffats på ett par dagar men vet att han köpt en ny lite större som jag ska få testa när vi träffas härnäst och det ser jag verkligen fram emot.

  • Anonym (1992Kille)
    Anonym (Plugghäst) skrev 2018-12-04 15:10:45 följande:

    Jag gillar verkligen att ha en plugg i röven. I somras hade jag det på stranden , den syndens inte genom mina bikinitrosor men ibland la min man sin hand på rumpan och tryckte lite så den kändes lite extra så sexigt. Ingen runt om oss visste att jag hade det men vi visste, super läckert.

    Jag gillar även när min man säger att han vill att jag ska sova med den och vill kunna vakna och kontrollera att den sitter där.

    Vi har intre träffats på ett par dagar men vet att han köpt en ny lite större som jag ska få testa när vi träffas härnäst och det ser jag verkligen fram emot.


    Vad använder du för plugg? Som sitter bra. Bottenplattan måste vara relativt tunn, då den inte syns igenom dina trosor ;)
  • NoAArrr
    Anonym (1992Kille) skrev 2018-12-17 23:33:54 följande:
    Quel type de prise utilisez-vous ? Ce qui correspond bien. La plaque inférieure doit être relativement fine, car elle n'est pas visible à travers votre culotte ;)
    Hej på er, 
    Jag bär också en analplugg i olika situationer och ibland på jobbet. Jag läste den här mycket bra artikeln om att bära analproppar offentligt: buttplug-kungarike.se/blogs/news/bar-du-en-buttplug-offentligt-allt-du-behover-veta
  • 044Quinnan

    Jag hade Knappt provat bruttolön innan jag träffade en äldre KK som verkligen gillar att ha mig med den i, ofts ta mig då och han utvecklade det till att han messade morgonen samma dag vi skulle ses o h beordrade mig ta in en av de tre han gett mig i present. väldigt sexigt o h otroligt spännande gå hemma vänta.
    Sen i våras messade han en morgon jag skulle på jobbet och kort bara beordrade mig sätta in och ha hela dagen på jobbet. Han sa jag var mogen för det?.
    det var först väldigt skämmigt pinsamt men? jag älskade det sitta i möte och när man vrider sig känner man hur den trycker och fyll upp?  Nu händer det ofta både när han beordrar och även annars när jag känner suget.

  • Adde75
    Anonym (1992Kille) skrev 2018-09-04 11:48:17 följande:

    Brukar ha en analplugg inne ibland när jag är hemma o fixar med annat. Blir kanske 1 h eller till jag är för kåt och måste onanera. Grymt skönt! Tycker att det är viktigt att pluggen är nog stor så att man blir skönt uppfylld och att den är smal innan bottenplattan. Den ska sitta ordentligt och det ska spänna lite lätt i början..


    Samma här oxå, kunde inte sagt det bättre. Sen tittar jag på en porrfilm och rider av en dildo tills det går för mig. väldigt skönt Skrattande
  • Anonym (I mig, men för honom)

    Jag är inte förtjust i buttplug, eller jo på sätt och vis. Jag använder den så att jag stoppar in den sedan visar jag upp "titta jag har buttplug" typ för honom. Han går igång DIREKT, jag tar ut den och vi har sex.

    Så den är väldigt effektiv på honom och jag gillar den effekten av den. Så vill jag ha sex kan jag bara prångla in den i stjärten och visa. Så den är 5 av 5 möjliga på det sättet. Men i sig själv är den 0 av 5.

  • Lazzi

    Nu hitta jag en plugg som är skön åker inte ur och det är ring som man kan trä runt den manliga delen 

  • Grönvarg
    Anonym (I mig, men för honom) skrev 2024-03-15 16:28:44 följande:

    Jag är inte förtjust i buttplug, eller jo på sätt och vis. Jag använder den så att jag stoppar in den sedan visar jag upp "titta jag har buttplug" typ för honom. Han går igång DIREKT, jag tar ut den och vi har sex.

    Så den är väldigt effektiv på honom och jag gillar den effekten av den. Så vill jag ha sex kan jag bara prångla in den i stjärten och visa. Så den är 5 av 5 möjliga på det sättet. Men i sig själv är den 0 av 5.


    Det låter vackert och typ så som de ska användas ;) 
  • Anonym (K)

    Haha satte in en plugg och hade en kort kjol för att överraska min kille. Då kommer han hem med sin morsa som han träffat på stan! Lite stelt är bara förnamnet.

  • Anonym (Pio)

    Ni som har använt i vardagen, vilka modeller har ni använt?

    Jag använder bara buttplug när vi har sex, och då har jag en liten modell med sånt fejk diamant. Passar bra när vi har sex, och min man säger att dom är väldigt sexiga. Har aldrig satt i pluggen själv dock, det är alltid min man som sätter i den åt mig.

    Ni får gärna ge mig lite tips, kanske länkar till dom pluggar ni använder? Gärna några som ni använder samtidigt som ni har penetrerande sex

  • Anonym (1992Kille)
    Adde75 skrev 2024-03-15 15:17:45 följande:
    Samma här oxå, kunde inte sagt det bättre. Sen tittar jag på en porrfilm och rider av en dildo tills det går för mig. väldigt skönt  // Skrattande
    Brukar också rida en dildo efter att ha haft en plugg ett tag! väldigt skönt att glida ner över en dildo. 😊
    hur länge brukar du ha plugg?
  • Anonym (1992Kille)
    Lazzi skrev 2024-03-15 17:51:26 följande:

    Nu hitta jag en plugg som är skön åker inte ur och det är ring som man kan trä runt den manliga delen 


    Låter som en bra lösning. 
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Lazzi skrev 2024-03-15 17:51:26 följande:

    Nu hitta jag en plugg som är skön åker inte ur och det är ring som man kan trä runt den manliga delen 


    Låter absolut intressant, vad heter den?

    Var hittar man den?
    Har en bild på den?
  • Lazzi
    Anonym (Nyfiken och intresserad) skrev 2024-03-22 16:19:21 följande:
    Låter absolut intressant, vad heter den?

    Var hittar man den?
    Har en bild på den?
    Jag köpte den via Amazon vet inte vad den heter 
  • Anonym (Nyfiken och intresserad)
    Lazzi skrev 2024-03-22 17:39:33 följande:
    Jag köpte den via Amazon vet inte vad den heter 
    Tack för svar - jag får leta helt enkelt!
  • Anonym (Gillar!)

    B-vibes snug plug funkar bra att ha inne länge! Dom är onödigt dyra, det är enda nackdelen jag finner med dom. Stoppen är långsmal som ett ankare och skulle kunna vara några mm smalare för att bli superbekväm. Jag har haft min snug plug 4 (ganska stor diameter) inne flera gånger över natten utan obehag. Pluggen har en lite längre smal del mellan själva kroppen och stoppen som sitter mellan skinkorna. Pluggen syns inte om man inte har väldigt små/tajta underkläder eller badkläder. De större modellerna kräver en viss vana av anala lekar för att få på plats utan obehag men vet man hur man ska gå till väga är det inga problem!

  • Anonym (1992Kille)
    Anonym (Gillar!) skrev 2024-04-06 03:49:38 följande:

    B-vibes snug plug funkar bra att ha inne länge! Dom är onödigt dyra, det är enda nackdelen jag finner med dom. Stoppen är långsmal som ett ankare och skulle kunna vara några mm smalare för att bli superbekväm. Jag har haft min snug plug 4 (ganska stor diameter) inne flera gånger över natten utan obehag. Pluggen har en lite längre smal del mellan själva kroppen och stoppen som sitter mellan skinkorna. Pluggen syns inte om man inte har väldigt små/tajta underkläder eller badkläder. De större modellerna kräver en viss vana av anala lekar för att få på plats utan obehag men vet man hur man ska gå till väga är det inga problem!


    Låter härligt! 


    vad använder du för glidmedel? Hur är det att ta ut en plugg som suttit inne en natt? 

  • Anonym (Gillar!)

    Vanligt vattenbaserat glidmedel funkar bra. Jag har inga problem att ta ut pluggen efter lång tid, man får vara lite försiktig bara och inte ha för bråttom. Det är lite samma som när den ska in, man får ta det lugnt och låta ringmuskeln vänja sig så det inte gör ont. Man krysta lite med när den ska ut så brukar det funka bra. 

Svar på tråden Buttplug i vardagen?