• joakimb

    Affärspartner/entreprenör och vän sökes

    Hej,
    Detta är troligtvis helt fel forum för detta men jag chansar, då jag fått en generell känsla av att det finns en och annan liberal själ här.
    Jag har under en längre tid önskat en riktig och ärlig vän som också är intresserad av entreprenörskap och företagende. Och nu som ganska nyligen separerad men ändå landat med det mesta runt om kring mig, söker jag nu en av de saker jag verkligen saknade i min tidigare tvåsamhet, en intelligent och öppensinnad entreprenör/företagare för gemensamma utforskningar och företagande.
    Jag har i dagsläget 3 företag var av 2 inom tekniksektorn. Önskar någon att umgås med som har förståelse för företagande och även är företagare och ahat barn likt jag.
    mina barn är 13, 16, 20.

    Skicka mig gärna ett mail.
    JB

  • Svar på tråden Affärspartner/entreprenör och vän sökes
  • whiteshade

    Hej JB,
    Om nu fysisk plats skulle vara en faktor i samarbete (vilket det såklart inte måste), vilken region/län finns du i?
    Jag är inte egen företagare ännu, men är extremt nyfiken på det. Nyligen separerad och har två barn (dock mindre än dina). Mina fördelar är mitt analytiska tänkande, mycket noggrann, eftertänksam, positiv och får väl ändå säga envis också. Jag är dock inte så snabb, utan siktar mer på genomgången kvalité. 
    Har ingen examen, men titulerar mig ändå som ingenjör, efter ca 4 år på högskola. Som hobby tycker jag det är roligt med webbdesign och lite Adobe illustrator och liknande.
    //Anna

  • EmZeN

    Hejsan,

    Vad har du för maila dress, jag är väldigt intresserad över vad du har att säga och framföra och är övertygad om att vi kan ha ett samtal som vi båda får något av. Driver själv 2 bolat fast i fastighetsbranchen och 1 i byggbranchen och söker någon som har ett ett brinnande intresse för enrepenörskap ! 

Svar på tråden Affärspartner/entreprenör och vän sökes