• Sandra8404

    Ensam mamma söker vänner i uppsala

    Hej på er!

    Jag är en ensamstående mamma på 30 år, min son är 4 år och världens underbaraste. Vi båda är enkla,glada och mysiga personer.
    Vi är nyinflyttade till uppsala och har inget socialt umgänge eller lekkamrater.
    Söker kontakt med någon/några som skulle vilja ses och leka/prata/fika/umgås,, ja förgylla vår vardag helt enkelt
    Kram Sandra

  • Svar på tråden Ensam mamma söker vänner i uppsala
  • Sojabönan
    Hej jag bor i Sala och är ensamstående. Umgås gärna eller hörs på tele. Man kan alltid hjälpa varandra att känna mindre ensamhet och mer gemenskap. Hör gärna av dig! :)
  • Sinullaon2

    Hej, 


    Jag är ensamstående mamma till en 4-årig dotter. Är själv 31 år gammal. Vi skulle gärna vilja ses :)

  • callmepreggoornot
    Sandra8404 skrev 2014-08-12 20:17:08 följande:
    Ensam mamma söker vänner i uppsala

    Hej på er!

    Jag är en ensamstående mamma på 30 år, min son är 4 år och världens underbaraste. Vi båda är enkla,glada och mysiga personer.
    Vi är nyinflyttade till uppsala och har inget socialt umgänge eller lekkamrater.
    Söker kontakt med någon/några som skulle vilja ses och leka/prata/fika/umgås,, ja förgylla vår vardag helt enkelt
    Kram Sandra


    Sojabönan skrev 2017-12-28 23:12:22 följande:
    Hej jag bor i Sala och är ensamstående. Umgås gärna eller hörs på tele. Man kan alltid hjälpa varandra att känna mindre ensamhet och mer gemenskap. Hör gärna av dig! :)
    Sinullaon2 skrev 2023-12-05 16:04:15 följande:

    Hej, 


    Jag är ensamstående mamma till en 4-årig dotter. Är själv 31 år gammal. Vi skulle gärna vilja ses :)





  • Snurikat92

    Hej! Jag är gravid i vecka 32 och blev nyligen helt ensam. Väntar mitt första barn. Skulle vara kul att umgås med andra ensamstående mammor här. Har ett väldigt skralt socialt nätverk. Skriv till mig om ni fortfarande är intresserade 💕

Svar på tråden Ensam mamma söker vänner i uppsala