• Anonym (Fastlåst)

    Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!

    Ja, det är precis som det låter. Kuken är inburad. Fråga på!

  • Svar på tråden Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!
  • Anonym (fnyfniken)
    Anonym (Fastlåst) skrev 2014-03-05 14:20:21 följande:

    Jepp! ;)
    Det är så ni gör alltså? Får du se andra ha sex med din tjej/fru? Utan att komma till själv?
  • Anonym (Fastlåst)
    Anonym (fnyfniken) skrev 2014-03-05 17:36:41 följande:
    Det är så ni gör alltså? Får du se andra ha sex med din tjej/fru? Utan att komma till själv?

    Det händer, när det är på det sättet vi leker men oftast är det ett nöje vi delar.
  • Anonym (Bur)

    Hur har det påverkat er relation känslomässigt?

    Har du kontakt med andra män i bur?

  • Nyfiken 7

    Hej.
    Ser att det är en gammal tråd..men jag skrivet ändå. 
    Jag har också börjat att använda en kukbur...

    Använder du forfarande din?

    Mvh..

  • Nipus81

    Köpte en billig kina-variant som jag testade utan att min sambo visste om det. Jag tog på den på morgonen om den varit av på natten men vissa nätter hade jag den också. Tyvärr gick den sönder och jag köpte ingen ny. Känslan av att bära en bur var mera positiv än negativ. Jag fick ett speciellt lugn i kroppen då jag visste att hur än jag gjorde så skulle den vara där, bakom lås och bom. Någon erektion var inte att tala om utan när det ibland hände så dämpades den ganska omgående, det gick inte heller att slentrianmässigt ta på kuken vilket jag kanske gör fler gånger än jag gissat innan. 


    Som sagt, jag tycker det var en bra tid även om det varit ännu bättre upplevelse om min sambo haft nyckeln, och bestämt när eller om jag får släppas ut. Att få be henne låsa upp vid tvätt eller om man ville onanera skulle vara lite härligt obehagligt på sitt sätt. Jag har pratat med henne om detta men hon förkastade idén och såg inte vinningen med detta tyvärr. Jag tror dock att om jag skulle be henne spela med så skulle hon bära nyckeln och låta mig hållas under vissa perioder. 

  • Nyfiken 7
    Nipus81 skrev 2023-02-08 12:37:58 följande:

    Köpte en billig kina-variant som jag testade utan att min sambo visste om det. Jag tog på den på morgonen om den varit av på natten men vissa nätter hade jag den också. Tyvärr gick den sönder och jag köpte ingen ny. Känslan av att bära en bur var mera positiv än negativ. Jag fick ett speciellt lugn i kroppen då jag visste att hur än jag gjorde så skulle den vara där, bakom lås och bom. Någon erektion var inte att tala om utan när det ibland hände så dämpades den ganska omgående, det gick inte heller att slentrianmässigt ta på kuken vilket jag kanske gör fler gånger än jag gissat innan. 


    Som sagt, jag tycker det var en bra tid även om det varit ännu bättre upplevelse om min sambo haft nyckeln, och bestämt när eller om jag får släppas ut. Att få be henne låsa upp vid tvätt eller om man ville onanera skulle vara lite härligt obehagligt på sitt sätt. Jag har pratat med henne om detta men hon förkastade idén och såg inte vinningen med detta tyvärr. Jag tror dock att om jag skulle be henne spela med så skulle hon bära nyckeln och låta mig hållas under vissa perioder. 


    Jag tycker också att jag känner mig lugnare..
    Jag köpte min för att inte kunna runka för jag är mycket sexuell och har svårt för att låta bli att runka emellan jag och sambon har sex.
    Dessutom känns det som att jag blir ännu mer kärleksfull mot henne när min penis är inlåst.
  • Nyfiken 7
    Anonym (Fastlåst) skrev 2013-12-09 10:01:00 följande:

    Nej, jag har inga problem att vara trogen. Att hålla på mig syftar på att inte onanera.
    Det är precis samma sak för mig. Jag har svårt för att låta bli att onanera mellan att jag och sambon har sex så då är kukburen perfekt 🙂

    Använder du fortfarande din kukbur?
  • Anonym (Fastlåst)
    Blyg hemma trans skrev 2024-02-27 07:51:57 följande:

    Märker du någon storleks skillnad på snoppen 


    Nä. Å andra sidan har det blivit svårare att få erektion men det kan också bero på andra saker.
Svar på tråden Jag bär kukbur! Fråga vad du vill!