• Anonym (Test)

    Hur bra är ert sexliv?

    Hur bra är ert sexliv?

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur bra är ert sexliv?
  • Anonym (Seagull)

    Fick 9/ 10 men tycker att vi har alldeles för sällan

    Så fast det där tre gånger i veckan är det enda som fattas så känns det tråkigt att det bara blir kanske tre gånger i månaden. Jag önskar mej att få oftare.

  • Anonym (K)

    3 av 10. Högre än jag väntat mej. Men, såklart, räknas att han ska hångla hela jävla tiden som något positivt så visst...

    Sen att vi gosar efteråt är alltså också bra - för det är ju underbart att ligga där och vara otillfredställd medan han suckar om att "wooow, det där var Fantastiskt" och sedan somnar och man vet att det kommer dröja en vecka innan nästa lika kassa sex utspelas, återigen på ens eget initiativ, för det blir inte av alls annars. 

    Att jag tänder mer på honom än på porr...jag vet inte om det är bra, egentligen - skulle vara enklare om jag tände på honom lika lite som han tänder på mej...

    Nej, fy fan, nu blev jag deprimerad igen :(

  • Anders 386

    7/10
    He he det finns ju liksom inga "rätta" svar. När det gäller tex att ha sex på udda platser har varken jag eller min partner något behov av det, tvärtom, vi föredrar en trygg och ombonad plats, helst hemma i vår egen säng där vi kan koppla av och njuta samtidigt. Varken jag eller min partner vill heller ha "spontansex" av samma skäl. Vi vill ha lugnt omkring oss och dagens sysslor avklarade om vi båda ska njuta av sexet.

    Men när det gäller frekvensen hamnar vi lägre än jag skulle önska. Det är ju liksom den som vill sällan som styr, därför kan jag inte påverka den. Och oralsexet är lite för ensidigt, jag ger mycket men får lite. 

    Men jag ska inte klaga, perfekt sex ser jag bara som ett mål, det existerar knappast i verkligheten. Precis som allt annat i livet....

  • Anonym (Gasmasken)

    10/10 fast kan ju lova att vårat sexliv är bra mycket roligare och intressantare än vad det här frågeformulär är uträknat i från  :p

  • Honestly

    Miobility  - 2 av 10 varför?

    Ingen som skriver 0 av 10 önskade pga ingen att sexa med?

  • Anonym (lyckligtlottad 44)

    Min man är 52 och han är den bäste älskaren jag någonsin haft!

  • BengtH

    6/10  Sexlivet är så där faktiskt, lite upp och ner. I morse blev det en snabbis bakifrån iaf. Mycket skönt. Jag var riktigt hård dessutom.

  • Anonym (Fru)

    0 av 10. Dött sexliv sedan ett år tillbaka. Inte roligt alls...

  • Frökenfrykena

    10/10 men tycker inte det säger så jättemycket.

    Nog för att vi har ett fantastiskt sexliv ihop men testet i sig va sådär samt

    att ett bra sexliv inte går att mäta.

  • 69080414

    9/10 Vårt privat sexliv och vi har härligt verkligen. Vill inte berättade nån utan ni upptäckte själv med ert sex.

  • Anonym (Pink)

    9/10

    Vi har ett helt fantastiskt sexliv, man har ju tidigare haft sex som blir så dör extra bra ibland, ibland här är nästan jämt helt underbart :)

Svar på tråden Hur bra är ert sexliv?