• ccaammii

    Söker vänner i Kumla / Örebro

    Hej,

    Är rätt så nyinflyttad i Kumla och har inte lärt känna någon här så har väldigt tråkigt på dagarna nu då jag inte jobbar och snart blir mammaledig. Skulle gärna träffa lite folk i 20-30årsåldern som bara vill umgås, promenera eller göra nått annat kul.

    Är en väldigt glad, social och pratglad tjej så det är jobbigt att gå ensam hemma på dagarna.

    MVH Camilla

  • Svar på tråden Söker vänner i Kumla / Örebro
  • Sandra1990a
    ccaammii skrev 2013-07-08 11:59:55 följande:
    Hej,

    Är rätt så nyinflyttad i Kumla och har inte lärt känna någon här så har väldigt tråkigt på dagarna nu då jag inte jobbar och snart blir mammaledig. Skulle gärna träffa lite folk i 20-30årsåldern som bara vill umgås, promenera eller göra nått annat kul.

    Är en väldigt glad, social och pratglad tjej så det är jobbigt att gå ensam hemma på dagarna.

    MVH Camilla
    Hej jag heter Sandra och är 23 år och har en son på 3 år =)
    Bor i Örebro och gör oftast inget på dagarna då jag inte hittat jobb eller något =/
  • ccaammii
    Sandra1990a skrev 2013-07-18 01:50:19 följande:
    Hej jag heter Sandra och är 23 år och har en son på 3 år =)
    Bor i Örebro och gör oftast inget på dagarna då jag inte hittat jobb eller något =/
    Hej, vad kul att du hör av dig. Jag är inte hör och kollar så ofta tyvärr så har itne sett förrän nu. Har du facebook eller mejl så kan vi prata vidare där? Du kan ju skicka privat på min profil om du inte vill att alla ska se :)
  • sommarnatt

    Hej! 35årig trebarnsmamma bor med familj en bit utanför Örebro - Glanshammar.

    Kanske är lite för gammal ;)
     

  • MirkaLiina

    Hej!
    Jag tar det stora steget att flytta till Kumla imorgon :) Jag är 23 år och flyttar alldeles ensam med min dotter som blir tre i november. Jag känner inte någon i Kumla, så det är lite skrämmande. Men någon borde man väl hitta att fika med? :)

  • Paradise

    Hej! här har ni ännu en tös som bor i Kumla. Jag tycker det har varit svårt att knyta kontakter med de redan "inbodda" här. Jag tycker också att det är tråkigt att bara "hänga" med sig själv hela tiden när jag är en glad och social person :)

    Hittar gärna på nåt! Har även facebook om det känns bättre att börja där  :)

     

  • ccaammii
    Paradise skrev 2013-09-13 09:45:02 följande:
    Hej! här har ni ännu en tös som bor i Kumla. Jag tycker det har varit svårt att knyta kontakter med de redan "inbodda" här. Jag tycker också att det är tråkigt att bara "hänga" med sig själv hela tiden när jag är en glad och social person :)

    Hittar gärna på nåt! Har även facebook om det känns bättre att börja där  :)

     
    Hej, vad heter du på facebook? Skriver gärna där så det blir lite mer privat - är mer aktiv där också, råkade bara kolla in här idag :)
  • ForestLeaf

    Hej, jag antar att denna tråd är flera år gammal... Det är svårt att se numera på familjeliv då det bara står att tråden är "äldre". Jag har bott här sedan 2014 men fick aldrig vänner här, och jag åkte ofta till en annan ort i Värmland under flera år pga förhållande. Det tog slut i 2021 och nu är jag ensam i min hemska lägenhet igen...

Svar på tråden Söker vänner i Kumla / Örebro