• mammatillFelix

    Pt online-vem? Erfarenheter och råd?

    Har bestämt mig för att anlita en Pt online för att bli av med alla extrakilo jag lagt på mig under två graviditeter. Var helt inne på Olga Rönnberg men börjar tveka lite... Känns som om hon blivit för stor och att det därmed kanske inte blir så personligt längre. Samtidigt verkar många vara mycket nöjda och får otroliga resultat.

    Någon som har några erfarenheter eller tips på någon bra Pt online. Det behöver vara någon som kan hjälpa mig med både kost och träning.

    Vem ska man anlita?? 

     

  • Svar på tråden Pt online-vem? Erfarenheter och råd?
  • Pojkemamma

    Jag har mamma fitness och hade alla ggr valt henne igen, bra resultat, inte hetsigt,och man är mätt. Dock är det lite opersonligt och jag får ibland intrycket att de varför mkt att göra, men som sagt, hade valt henne igen, är jättenöjd!

  • Litenåfin

    495 för 30 dagars kick start. Jag gick ner 5 kg och minskade nästan 10cm i midjan. Då hade jag ingen direkt övervikt innan iofs...
    Man tränar 1timme varje dag hemma eller på gym. Man får ett kostschema och receptförslag men det kollade jag inte så mkt på. Mest första veckan sen fattade jag tänket :)
    Det är mycket fokus på core och min mage börjar se platt ut igen :)
    Det är mkt keso och kesella så det är ju bra om man gillar det ;)
    Träningen börjar extremt lugnt och trappas upp sakta när man blir starkare :)

  • Flensburg7

    Blev nästan lite glad när jag läste detta, har den absolut perfekta killen åt dig som är så anpassningsbar att du gör vad du vill. Han har en online-app som jag själv använt där han erbjuder tips på måltider samt så finns det en chatt funktion där du skriver direkt till honom för frågor och tips. 

    När du går med i appen kommer du få ett formulär där du svarar på lite frågor så han kan utgå hur din träning ska se ut. Allt från väldigt lugnt och sansat till elit intensivt. Jag tipsar om honom för han har hjälpt mig i 3 år med min träning och får den att bli så sjukt rolig igen, vill att fler ska få tränings gnistan igen.

    Hör av dig om det låter kul:)

  • Flensburg7
    mammatillFelix skrev 2013-05-24 18:55:52 följande:

    Någon mer som anlitat en pt online


    Hör av dig till Coach Ciiko på instagram och skriv att Philip har tipsat så ska han ta väl hand om dig:)
Svar på tråden Pt online-vem? Erfarenheter och råd?