• Anonym

    Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?

    Utveckla gärna eller skriv kommentar om du har fler alternativ.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-21 15:13
    Anledningen att det är en quiz var för att det inte gick att vara anonym annars och det tycker jag man ska kunna få vara! Det finns alltså inga rätt o fel svar, var bara tvungen att markera ett random rätt!

    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?
  • Elin 885

    beror på vilket ex det är =).
    Jag är vän med ett av mina ex, P på facebook.
    Skulle M skicka en vänförfrågan så skulle den raderas fortare än kvickt. vi skildes som bittra ovänner, han är psykopat och bröt ned mig under de år vi var tillsammans. kan aldrig förlåta honom för det.
    D är en mamasboy så han skulle jag inte heller vilja ha som vän.

  • Virriga Vera

    Jag har ex som vänner på fejjan och det finns ex som jag hade nekat. Jag informerar inte min man om vilka jag har som vänner och han har ingen aning om vilka som är ex eller inte. Jag har ingen aning om vilka min man har haft förhållande med innan mig, det är totalt ointressant.


  • Anonym
    Quizet har tagits av 39 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 1 rätt.

    Det säger sig själv om det är "rätt" svar eller inte
  • Anonym
    La Lola skrev 2012-11-20 14:44:17 följande:
    Yes! Jag svarade rätt på denna quiz!!! Tror iofs att en omröstningstråd passar bättre. Jag har flera ex bland mina FB-vänner. Har haft några till också men de har raderats bort pga div anledningar.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

    Anledningen att det är en quiz o inte omröstning är för att man inte kunde vara anonym i omröstningen här, och jag ville ge alla möjlighet att vara så! spännande att se hur olika alla tänkte!
  • Anonym
    olympia71 skrev 2012-11-20 14:50:18 följande:
    Jag tackar ja, har inga ex, förlåt spöken, i garderoben. Kul att höra vad som händer i livet helt enkelt. Skulle min man känna/uttrycka obehag skulle jag lika gärna kunna ta bort dom också. Den enda jag tackat nej till på fejjan är en x-chef som betedde sig som ett svin mot mig till den milda grad att jag sa upp mig. När han några år senare försökte add'a mig nekade jag med en kommentar. 

    Haha helt rätt, det hade jag också gjort!!
  • Anonym

    Nu såg jag att jag gjort fel det skulle varit en omröstning. Anledningen att jag tröck quiz var för att bevara anonymiteten. Men finns det någon annan mer kunnig på denna site som vill skapa omröstning o länka till den så vore jag jätteglad, jag vill gärna fortsätta va anonym men kan gärna diskutera under mitt nick!

  • Anonym
    Elin 885 skrev 2012-11-20 15:02:20 följande:
    beror på vilket ex det är =). Jag är vän med ett av mina ex, P på facebook. Skulle M skicka en vänförfrågan så skulle den raderas fortare än kvickt. vi skildes som bittra ovänner, han är psykopat och bröt ned mig under de år vi var tillsammans. kan aldrig förlåta honom för det. D är en mamasboy så han skulle jag inte heller vilja ha som vän.

    Hahaha, men jag är Q, och jag vill friendrequesta mitt gamla ex som jag saknar mkt som vän, det tog ganska snabbt slut utan att vi pratade ut om det helt enkelt för jag var i fel fas i livet att stadga mig (nyseparerad) så för att inte komplicera livet breakade jag utan en schysst förklaring, nu är jag dock så nyfiken att se hur han har det men han har låst sida så går inte att "snoka". Det enda som hindrar mig är att jag skulle skämmas häcken av mig om han bad mig försvinna eller värre, ignorerade. Desutom har han en partner i bilden som jag är rådd skulle balla ur!
  • Blitz

    Mina ex är just Ex av en anledning, har inget intresse i vad dom har för sig nu faktiskt. Känns som Fb är mer spionage ibland Tungan ute Sen hänger jag inte runt på Fb så ofta endå.

  • Anonym (Tomas)

    Aldrig i livet att jag skulle lägga till speciellt mitt senaste ex, sonens mamma. Hon är till och med blockerad. Som extra säkerhet för att hon inte ska komma in och snoka på min sida(har dock inget att dölja) så har jag inte min son som vän heller, ifall hon skulle få tag på hans lösenord.

Svar på tråden Hur skulle du reagera om ett ex skickar vänfråga på fb?