• Bunny s

    Ni som får sen äl med pergo, SE HIT!

    Jag skriver från mobilen så troligen blir inlägget som en klump :p Har ett tips! Jag åt pergo först enkel - ingen äl, dubbel - äl dag 29, trippel - äl dag 24, pergostopp pga sommarstängt - äl dag 37. När kliniken sen öppnade så tyckte dom att jag skulle gå tillbaka till dubbeldos igen. Men nu gjorde jag något annat. Jag åt 2 kapslar med "nattljusolja" (tror det är samma som gladin som en del kanske hört). Jag åt dom från mensen första dag till äl. Jag ändrade också om hur jag tog pergon. Jag tog den istället dag 4 i cykeln och alltid kring 6-tiden på morgnarna tillsammans med mat. Plötsligt kom äl dag 18! Så tidigt har jag aldrig i mitt 25-åriga liv fått!! Cykeln efter gjorde jag precis samma sak. Och äl kom dag 18 igen. Kanske är det kroppen som ställt om sig?! Eller så är det nattljusoljan! Det står på burken "kan hjälpa kvinnor med hormonell obalans". Burken har en rosa etikett och köptes för ca 179 kr på "Life". Tro vad ni vill men jag tror stenhårt på dessa. Var superskeptisk när jag tog dom första gången men kände att jag ville prova allt! Lycka till och om någon provar detta får du gärna skriva hur det gick. Som med allt får man räkna på att just hälsokost funkar säkert inte på alla men funkade det på mig så hoppas jag det även underlättar för någon annan :) Idag är jag på BIM-3.

  • Svar på tråden Ni som får sen äl med pergo, SE HIT!
  • Bunny s

    11 år senare 😅😅 Ja, jag testade mig och ut kom sen en fantastisk liten pojke 🥰

Svar på tråden Ni som får sen äl med pergo, SE HIT!