Män som får smisk och blir dominerade av sina fruar/flickvänner
Jag är lyckligt gift med en underbar fru. Vi har ett helt vanligt och ganska väl fungerande sexliv som består av samlag i helt vanliga ställningar och ibland en del oralsex. Liksom många andra småbarnsföräldrar anstränger vi oss för att hålla igång sexlivet, trots att vi ofta är trötta på kvällen när tillfälle ges. Jag tror att båda är ganska nöjda med hur det fungerar, men önskar att vi skulle orka lite mer.
I mina fantasier pågår det dock andra saker. Jag drömmer om att min fru ska dominera mig och ge mig ordentligt med smisk och pisk. Dominanta kvinnor har varit en fantasi för mig ända sedan jag gick på mellanstadiet. Jag har inte analyserat vad det är som lockar i detta och jag vet inte heller vad jag skulle tycka om det om fantasin gick i uppfyllelse. Det enda som kommer i närheten av någon dominans i vårt sexliv är att hon ibland sitter över mig och jag slickar henne. Hon vet att jag tänder på det.
Jag har berättat om mina fantasier för henne och även låtit henne läsa en sexnovell jag hittade på nätet som stämmer ganska väl överens med min fantasi. Hon har läst och kanske blivit lite förvånad och generad och sedan sagt att hon nog tyvärr inte kan uppfylla min fantasi. Det respekterar jag naturligtvis och som sagt så vet jag inte ens om det skulle bli särskilt lyckat i verkligheten.
Nu är jag är ute efter att höra andras erfarenheter om detta med män som blir dominerade och smiskade av sina fruar/flickvänner. Båda männens och kvinnornas perspektiv är intressanta.