• OliviaViktor

    Mammagrupp jönköping fortsättning

    Hej allihopa! :)
    Det här är en tråd för alla mammor/pappor i Jönköping kommun som vill komma i kontakt med andra som har barn. Den gamla tråden är så gott som skrotad så jag tänkte, att jag gör en ny!
    Vore kul om alla gamla såsom nya hittade hit!

    mvh.
    Olivia Berg

  • Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning
  • OliviaViktor

    Jag vill jättegärna haka på så fort jag flyttar tillbaka till Jönnet!! Barnvagns promenader saknar jag!! Jag ger mig inte ut i första taget just nu.... Jag är i västervik just nu och jag tycker stan är mer eller mindre är begravd i snön!! nu till något annat...är det någon här som är ensamstående?

    kram på er!!

  • lillensmamma

    Hej Oliviaviktor !

    Kul att du hittade oss. Ja lite barnvagnspromenader när snön försvinner hade varit trevligt.
    Jag lever ensam med min son på 2 år, har gjort sen han var  6 månader


    carpe diem
  • Embracethefear85
    OliviaViktor skrev 2013-01-21 15:40:54 följande:
    Jag vill jättegärna haka på så fort jag flyttar tillbaka till Jönnet!! Barnvagns promenader saknar jag!! Jag ger mig inte ut i första taget just nu.... Jag är i västervik just nu och jag tycker stan är mer eller mindre är begravd i snön!! nu till något annat...är det någon här som är ensamstående?

    kram på er!!

    Ja se till att komma tillbaka snart:) Ser med fram emot vagnpromenader utan snö:)
    BF 11:e Mars-2012
  • mrsjoy

    Välkomna alla nya :)

    Ja det vore kul om tråden blev lite mer aktiv, och att få till lite träffar igen!
    Lilleman har blivit stor och fyller 1 år på tisdag, så det kommer vara full rulle denna och nästa vecka! Så vi skriver inte upp oss på listan utan tar det som det kommer.. ifall vi hinner hänger vi på annars får det bli en annan gång:)

  • Embracethefear85

    Verkar vara svårt att få liv i denna tråden.

    Jag måste hur som avboka denna veckans eventuella träff.

    Barnen ligger febriga här.    

    Hoppas vi kan få till en träff nästa vecka:)

     


    BF 11:e Mars-2012
  • Cadencee

    Hittade precis tråden! Fick första barnet den 29 mars (långfredagen) i år ;) en pojk på 4130 g å 41 cm.

    Jag är 21 år och bor i Norrahammar :)

  • Embracethefear85
    Cadencee skrev 2013-06-16 18:42:41 följande:
    Hittade precis tråden! Fick första barnet den 29 mars (långfredagen) i år ;) en pojk på 4130 g å 41 cm.

    Jag är 21 år och bor i Norrahammar :)

    Hej. Grattis till pojken:) Och välkommer till tråden.

    Några har fallit ur som det ser ut men vi försöker få igång den igen :)

    Jag är 27 år och har en son på 6 år och en son på 1 år. Bor i Taberg.

    Mysigt med en liten bebis, känns som tiden gått fort här hemma och mammaledigheten sakta men säkert börjar ta slut. 
           
    BF 11:e Mars-2012
  • veeronicca

    Hittade hit nu, har två söner en på 6år och en på 4år och en tredje påväg tänkte titta in om denna tråd lever än? Är nämligen nyinflyttad och känner inte så många här.

  • lillensmamma

    Hej. Kul att några nya dyker upp. Jag kom precis in igen efter att ha snurrat bort mitt lösenord :D

    Jag är 29, ensamstående, har en underbar buse på 2 år på heltid, 2 hundar.
    Jobbar numera heltid, så kanske inte kan följa med på så mkt träffar och promenader men här inne kan ja hänga på.

    Bor i norrahammar också :)


    carpe diem
  • Cadencee

    Kul med folk i närheten! Saknar mammor att prata med, har en kompis som blev mamma två månader innan mig men vill gärna ha kontakt med andra också :)

  • Embracethefear85

    Ja men då är vi allt några stycken kvar här. Tycker vi får ta och ses nu:)

    Hur har ni det med tider här inne, många som jobbar?  


    BF 11:e Mars-2012
  • lillensmamma

    Ja jobbar heltid, men följer gärna med när ja kan. Stadsparken är ju supermysig och passar alla åldrar. Kanske ska vi få ihop en träff?


    carpe diem
  • marinnejosefine91

    Hej! 
    Jag nybliven första gångs mamma som är nyinflyttad i Jönköping och skulle tycka det var kul att träffa andra i samma situation, för barnvagnspromenader eller fika. Finns det någon som skulle vara intresserad eller som har tips på andra föräldragrupper i jönköping? 

Svar på tråden Mammagrupp jönköping fortsättning