• Anonym (Nybörjare)

    Vilken ställning vid anala samlag?

    Jag har alltid varit emot analt men nu hittat en kk som gillar det väldigt mycket. Vi hade massor med sex i helgen och när han slickade mej så började han även leka analt med mej och jag blev väldigt förvånad att det var så skönt att bli slickad runt och i analen och skönt när han lekte med fingrar där. Så pass skönt att det även blev analt samlag efter en stund, gjorde lite ont till en början men jag vill helt klart testa igen med mera glidmedel. Men vilken ställning gillar ni mest vid anala samlag? 

  • Svar på tråden Vilken ställning vid anala samlag?
  • Anonym (Hobbyfemboy)

    På ett sätt är det skönt att rida och kunna bestämma tempo och ha kontrollen. Men på ett annat sätt är det skönt att ligga på mage med honom ovanpå och inte ha någon kontroll alls.
    Det är dessutom skönt när han bestämmer och tar mig som han vill.

    Som ngn innan sa att det är bra med någon som tar det försiktigt när man är ovan, det håller jag med om. Annars skulle jag nog blivit lite skrämd.
    Men när man väl har lärt sig så är det häftigt med killar som är lite mer på.

  • Sophie88olofsson

    Jag är rätt anti att ta i analen..men de gånger jag låter honom så är det när jag ligger på rygg och har benen uppåt..tycker det känns rätt ok trots allt 

  • Sofiaan

    Det beror på hur stor han är men bakifrån över ett bord är bra .

  • Anonym (Usch)
    Anonym (Hum) skrev 2023-12-10 15:51:02 följande:

    Skulle inte vilja stoppa in den där


    Samma här. Bajsbakterier är inte min grej.
  • Anonym (Nya intressen)
    Anonym (Usch) skrev 2023-12-10 17:40:37 följande:
    Samma här. Bajsbakterier är inte min grej.
    Det finns både tvål och vatten i de flesta hem. 
    Men det är klart, är man konstant lös i magen så är det inte läge med analt.

    Med normala tarmrörelser tömmer man rent ändtarmen, och själv brukar jag närapå fasta ett dygn innan vi har analsex. Det är underbart tight och skönt, och sen tvättar han sig direkt efter och jag duschar.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Nya intressen) skrev 2023-12-10 18:17:39 följande:
    Det finns både tvål och vatten i de flesta hem. 
    Men det är klart, är man konstant lös i magen så är det inte läge med analt.

    Med normala tarmrörelser tömmer man rent ändtarmen, och själv brukar jag närapå fasta ett dygn innan vi har analsex. Det är underbart tight och skönt, och sen tvättar han sig direkt efter och jag duschar.
    Härligt att ni njuter gott tillsammans,Solig
  • Anonym (.)
    Sophie88olofsson skrev 2023-12-10 00:14:00 följande:

    Jag är rätt anti att ta i analen..men de gånger jag låter honom så är det när jag ligger på rygg och har benen uppåt..tycker det känns rätt ok trots allt 


    Vilket svin som gör det fast kvinnan inte vill egentligen.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Nya intressen) skrev 2023-12-10 18:17:39 följande:
    Det finns både tvål och vatten i de flesta hem. 
    Men det är klart, är man konstant lös i magen så är det inte läge med analt.

    Med normala tarmrörelser tömmer man rent ändtarmen, och själv brukar jag närapå fasta ett dygn innan vi har analsex. Det är underbart tight och skönt, och sen tvättar han sig direkt efter och jag duschar.
    Och du tror seriöst att lite tvål och vatten tar bort alla miljarders, biljoners bajsbakterier som finns inuti stjärten och att analen kan bli kliniskt ren?

    Nej då, långt ifrån. Men din kille kanske inte bryr sig om att få någon annans e-coli på och under könet. Plus alla sprickor som garanterat kommer att uppstå inuti stjärten då detta område är en extremt känslig plats.

    Analcancer är vanligast bland de som utövar denna form av sex. Det är inte meningen att något ska in där. 

    Hoppas att ni som ändå trotsar ert eget väl är kloka nog att använda kondom åtminstone. Och ta den ställning som gör minst ont (det kommer alltid att göra ont eftersom musklerna protesterar mot intrång) så slemhinnorna inte skadas så mycket. 
  • Tom Araya
    Anonym (Usch) skrev 2023-12-10 21:10:40 följande:
    Analcancer är vanligast bland de som utövar denna form av sex. Det är inte meningen att något ska in där. 
    Har du en källa på det?

    Mig veterligen har de allra flesta som råkar ut för anala problem, hemorrojder, cancer e.t.c. aldrig haft analsex, i alla fall inte som mottagare.
  • Anonym (Usch)
    Tom Araya skrev 2023-12-10 23:01:48 följande:
    Har du en källa på det?

    Mig veterligen har de allra flesta som råkar ut för anala problem, hemorrojder, cancer e.t.c. aldrig haft analsex, i alla fall inte som mottagare.
    Det är bara att gå in på Google och söka på analcancer. Hemorrojder orsakar inte cancer.
  • Anonym (Ida)

    Jag gillar att bli tagen hårt bakifrån i rumpan men det är nog inte bästa nybörjarställningen. Att rida är nog det bästa. Då kan man ha all kontroll själv.

  • Meddelande borttaget
  • Tom Araya
    Anonym (Ida) skrev 2023-12-11 11:44:54 följande:

    Jag gillar att bli tagen hårt bakifrån i rumpan men det är nog inte bästa nybörjarställningen. Att rida är nog det bästa. Då kan man ha all kontroll själv.


    Det kräver mycket uthållighet från bådas håll, han med ståndet och hon i benen, innan hon fått in den, vilket brukar ta tid om man är både ovan och försiktig.
  • Anonym (Ida)
    Tom Araya skrev 2023-12-11 22:18:32 följande:
    Det kräver mycket uthållighet från bådas håll, han med ståndet och hon i benen, innan hon fått in den, vilket brukar ta tid om man är både ovan och försiktig.
    Man behöver ju inte stå på fötterna. Då är det klart att det blir jobbigt. Sitter man på knä blir det inga problem. 
  • OlleSQ
    Anonym (Usch) skrev 2023-12-10 23:07:55 följande:
    Det är bara att gå in på Google och söka på analcancer. Hemorrojder orsakar inte cancer.

    Svårt med läsförståelsen?


    Det står anala problem och sen radar Tom upp några med komma i mellan.

  • Anonym (Usch)
    OlleSQ skrev 2023-12-13 12:18:57 följande:

    Svårt med läsförståelsen?


    Det står anala problem och sen radar Tom upp några med komma i mellan.


    Nej, jag har inga problem med läsförståelsen. Och min poäng var fortfarande att folk som utövar anala samlag är en riskgrupp för analcancer. Bryr mig inte om hemorrojder, även om också dessa är något som säkerligen drabbar många som är inne i stjärten - vilken ej är anpassad för att ta emot någonting. 
Svar på tråden Vilken ställning vid anala samlag?