• Anonym (mållös)

    Använder du gagball

    Vi använder gag-ball ibland, eller ja, snarare jag då och tror också att det är det som är vanligast att tjejen får ha gag-ball, men är lite nyfiken på om det verkligen är så och hur vanligt det egentligen är. Skriv gärna om ni är kille eller tjej också.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du gagball
  • Anonym (+)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-28 18:15:31 följande:
    När jag har gagball så pratar jag inte alls, det som hörs är väl de tjut som inte dämpas av bollen. Jag är fullt upptagen med att klara av piskrappen. 
    Det låter jobbigt
  • Anonym (mållös)
    Anonym (+) skrev 2018-12-28 22:37:18 följande:
    Det låter jobbigt
    Haha, ja vad trodde du. Inget fredagsmys direkt. Ett straff jag får och det gör ont som fan. 
  • Anonym (+)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-29 00:25:51 följande:
    Haha, ja vad trodde du. Inget fredagsmys direkt. Ett straff jag får och det gör ont som fan. 
    Tycker du om det? dämpar det bra så du inte väcker grannarna eller blir det en annan variant än bollen då?
  • Anonym (mållös)
    Anonym (+) skrev 2018-12-29 01:20:46 följande:

    Tycker du om det? dämpar det bra så du inte väcker grannarna eller blir det en annan variant än bollen då?


    Det dämpar en hel del, men huvudsyftet är mer dominans o att jag skall känna mig utlämnad. Vilket jag gör o det är det jag gillar i det hela. Har en kudde också att ta till vid behov.
  • Anonym (Olydig)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-29 00:25:51 följande:

    Haha, ja vad trodde du. Inget fredagsmys direkt. Ett straff jag får och det gör ont som fan. 


    Låter som vi är lika.

    Får man fråga vad du blir piskad med och hur mycket?
  • Anonym (mållös)
    Anonym (Olydig) skrev 2018-12-30 19:09:40 följande:
    Låter som vi är lika.

    Får man fråga vad du blir piskad med och hur mycket?

    Lite olika. Det som hände senast var med en läderpiska, en riktigt smal och tunn modell. Gör skitont. Inte riktigt lika tufft om piskan är lite bredare. 


    Varierar hur mycket också. Kan väl vara en 10 till i värsta fall kanske 50 rapp.
     


    Du själv då? Hur är det för dig?

  • Anonym (Olydig)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-30 22:11:52 följande:

    Lite olika. Det som hände senast var med en läderpiska, en riktigt smal och tunn modell. Gör skitont. Inte riktigt lika tufft om piskan är lite bredare. 

    Varierar hur mycket också. Kan väl vara en 10 till i värsta fall kanske 50 rapp.

     

    Du själv då? Hur är det för dig?


    Björkris, mattpiskare, ridpiska. De gör också jätteont men kan tänka mig en läderpiska är minst lika smärtsam om inte värre. Har aldrig provat så kan inte jämföra. Kan du jämföra läderpiskan med något av det ovannämnda?
  • Anonym (mållös)
    Anonym (Olydig) skrev 2018-12-30 22:42:19 följande:
    Björkris, mattpiskare, ridpiska. De gör också jätteont men kan tänka mig en läderpiska är minst lika smärtsam om inte värre. Har aldrig provat så kan inte jämföra. Kan du jämföra läderpiskan med något av det ovannämnda?
    Det är nog ridpiska i så fall skulle jag tro, både björkris och mattpiskare har ju en annan träffyta. Björkris tycker jag mer är svidigt. De värsta piskorna är de där som är rätt långa, iaf 1,5 m och som är bara som en liten sträng, också oftast i läder. Den piskan jag nämnde var inte riktigt så smal och biter inte riktigt lika illa. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-30 23:41:43 följande:

    Det är nog ridpiska i så fall skulle jag tro, både björkris och mattpiskare har ju en annan träffyta. Björkris tycker jag mer är svidigt. De värsta piskorna är de där som är rätt långa, iaf 1,5 m och som är bara som en liten sträng, också oftast i läder. Den piskan jag nämnde var inte riktigt så smal och biter inte riktigt lika illa. 


    Har aldrig fått mer piska men jag tycker att björkriset gör jätteont om det används hårt. Visst är det en speciell typ av smärta, kanske mest sveda som du säger men om jag får smaka riset riktigt hårt så tjuter jag ögonen ur mig.
  • Anonym (+)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-29 10:00:26 följande:
    Det dämpar en hel del, men huvudsyftet är mer dominans o att jag skall känna mig utlämnad. Vilket jag gör o det är det jag gillar i det hela. Har en kudde också att ta till vid behov.
    Kan du röra dina händer 
  • Anonym (+)
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-31 14:33:14 följande:
    Har aldrig fått mer piska men jag tycker att björkriset gör jätteont om det används hårt. Visst är det en speciell typ av smärta, kanske mest sveda som du säger men om jag får smaka riset riktigt hårt så tjuter jag 
    Är det inte lyhört?
  • Anonym (mållös)
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-31 14:33:14 följande:

    Har aldrig fått mer piska men jag tycker att björkriset gör jätteont om det används hårt. Visst är det en speciell typ av smärta, kanske mest sveda som du säger men om jag får smaka riset riktigt hårt så tjuter jag ögonen ur mig.


    Visst att riset kan göra ont, särskilt om det är taget innan knopparna börjar slå ut. Då kan de hårda knopparna nästa kännas som små nålar.

    Det är som sagt lite olika typ av smärta i o m att träffytan är olika bred. En bredare yta (ris, paddel etc) blir inte lika snärtiga slag som e piska men kan göra väldigt ont ändå just för att så stor yta träffas, om och om igen. Men jag tycker det på något sätt är lättare att uthärda en då.

    Har du skött dig ordentligt nu eller får du något nyårssmisk
  • Anonym (Anna)
    Anonym (+) skrev 2018-12-31 16:45:10 följande:

    Är det inte lyhört?


    Jo, men jag tjuter i en kudde precis som Olydig.
  • Anonym (+)
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-31 17:17:48 följande:
    Jo, men jag tjuter i en kudde precis som Olydig.
    Så ts alternativ är inget du vill pröva 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (mållös) skrev 2018-12-31 16:49:54 följande:

    Visst att riset kan göra ont, särskilt om det är taget innan knopparna börjar slå ut. Då kan de hårda knopparna nästa kännas som små nålar.

    Det är som sagt lite olika typ av smärta i o m att träffytan är olika bred. En bredare yta (ris, paddel etc) blir inte lika snärtiga slag som e piska men kan göra väldigt ont ändå just för att så stor yta träffas, om och om igen. Men jag tycker det på något sätt är lättare att uthärda en då.

    Har du skött dig ordentligt nu eller får du något nyårssmisk


    Beror kanske på hur riset är bundet. Är det hårt hopbundet nästan hela vägen är träffytan större. Men är det bara ihopbundet längst ner kan det spreta en hel del och då blir det ingen bred träffyta alls, snarare att varje vidja för sig biter. Efter ett tag tycker jag det känns som om varje rapp känns hundra jordgetingar sticker en över hela rumpan. Men känslan efteråt när det är över är magisk.

    Fick en omgång med mattpiskaren på annandagen. Den var välförtjänt. Och då kan man snacka bred träffyta. Håller med om att det är lättare att klara av, den är mycket snällare än björkriset. Vi får se vad som händer så snart jag brutit första nyårslöftet.
  • Anonym (+)
    Anonym (Anna) skrev 2018-12-31 17:17:48 följande:
    Jo, men jag tjuter i en kudde precis som Olydig.
    Dämpar det ljudet?
Svar på tråden Använder du gagball