• elle1

    Idag har det hänt!!!

    Idag kom vårt efterlängtade samtal!!! Vi har en liten kille på 9 månader som väntar på oss i Taiwan!!! Lyckan är total!!!!

  • Svar på tråden Idag har det hänt!!!
  • elle1
    yorley skrev 2011-08-30 21:39:54 följande:
    Grattis!!!! gå gärna in på min blogg alltidannorlunda.bloggplatsen.se Har precis skrivit ett utdrag från minmammas dagbok när hon skulle hämta mig och mi syster!

    Vad roligt att ha hennes dagbok. Jag har aldrig skrivit dagbok men kommer börja nu så att han kan följa allting vi upplever nu sedan vi fick veta att han finns! Tack!
  • elle1
    villsågärna38 skrev 2011-08-30 21:39:57 följande:
    Hej igen! En fråga till bara, hur länge köade ni innan ni skickade era papper? Kram

    Vi skrev in oss augusti 2009, anledningen att vi fick skicka när vi gjorde var att vi hade 0-4 som gräns annars hade vi nog inte fått skicka våra papper förrän om ett år tror jag.

    Lycka till! Funderar ni på Taiwan?

    kram
     
  • Nystart

    Jag skrev lite minnesanteckningar innan barn 1 kom hem... Sen blev det inte så mycket mer när vi väl var hemkomna...Men försök hålla i för det är kul att läsa även för en själv.

    Grattis förresten! Hoppas ni får så kort väntan som möjligt till RB. Det verkar så jobbigt med dessa månader av väntan mellan BB och RB.

  • villsågärna38
    elle1 skrev 2011-09-01 10:28:01 följande:
    Vi skrev in oss augusti 2009, anledningen att vi fick skicka när vi gjorde var att vi hade 0-4 som gräns annars hade vi nog inte fått skicka våra papper förrän om ett år tror jag.

    Lycka till! Funderar ni på Taiwan?

    kram
    Ja det är ett av våra alternativ. Ska välja land i september!! Kram
  • HoneyCandySugar

    Ett stort grattis till er och den lille pojken som har fått föräldrar! {#emotions_dlg.flower}

  • Ia82F

    Ja det är kul för oss när vi blir vuxna och se hur ni kände och tänkte. För frågar jag mamma idag hur hon kände sista minuterna innan hon fick mig så kommer hon inte ihåg. Hon brukar beskriva Adoptionen som "världens längsta graviditet och förlossning" :) 

    Jag har bytit blogg plats, kommentera gärna! Kram  alltidannorlunda.webblogg.se/

  • dubbelmamma0310

    Kul, när tror ni att ni får åka och hämta prinsen? Vi fick BB från Indien för två veckor sedan och kommer nog att få besked i november när vi får åka. Kanske blir det efter jul...

Svar på tråden Idag har det hänt!!!