• Meddelande borttaget
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?
  • Anonym (Heterokvinna)

    Ointressant, har aldrig önskat det och kommer aldrig att göra det heller. Analsex är enligt mig något som bara bögar ägnar sig åt. 

  • Anonym (06)
    Anonym (Heterokvinna) skrev 2023-12-27 21:52:18 följande:

    Ointressant, har aldrig önskat det och kommer aldrig att göra det heller. Analsex är enligt mig något som bara bögar ägnar sig åt. 


    Jag har inte heller riktigt förstått varför folk vill ha nått upptryckt i analen. Känns bara smutsigt och fel! Men tanken att vara tryckt mellan två långa killar som knullar mig är helt otroligt upphetsande! Men får stanna vid fantasi för mig
  • Anonym (.)
    Anonym (Vidga vyerna) skrev 2023-12-27 19:35:35 följande:
    Den retoriken kommer ofta och jag vet inte om den håller? För egen del så ja, en plugg kan vara för jävla nice och ökar känslan på allting. Men jag är dominant och inte undergiven för 5 öre, därför fallerar anal stimulans från kvinnan för min del och troligen för många andra män, då åtminstone jag tycker det känns lite undergivet. 

    Bara för man gillar att ge analsex till någon som faktiskt vill det betyder väl inte det att jag ska ta en fet gurka i arslet? Vill inte kvinnan skall man givetvis respektera det! Men tyvärr har nog många kvinnor stött på grottmän som är helt ego och inte ens kan räkna med kulram vad som bör prioriteras i en akt.
    Retoriken var ju att det var njutning med anal penetration, vadå inte håller? Det bestämmer väl inte du vad andra ska tycka är skönt bara för du uppfattar det är undergivet
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Heterokvinna) skrev 2023-12-27 21:52:18 följande:

    Ointressant, har aldrig önskat det och kommer aldrig att göra det heller. Analsex är enligt mig något som bara bögar ägnar sig åt. 


    När min make tar mig djupt och skönt i stjärten, bögar vi då?

    Är det så vi ska förstå dig?
  • Anonym (Trippel)

    Jag har varit med om att ha två kukar i fittan samtidigt. Dom var inte så grova så det var inga problem att samsas om utrymmet. En häftig upplevelse tyckte vi alla tre. Analsex är inget för mig. 

  • Anonym (Eva)
    Anonym (Trippel) skrev 2023-12-28 16:32:38 följande:

    Jag har varit med om att ha två kukar i fittan samtidigt. Dom var inte så grova så det var inga problem att samsas om utrymmet. En häftig upplevelse tyckte vi alla tre. Analsex är inget för mig. 


    Låter fantastiskt gott - det måste jag prova! Tungan ute
  • Anonym (Nej)
    Perjonsson skrev 2023-12-25 03:48:13 följande:

    De negativa här skulle jag vilja träffa om de bara vågat. 
    Med mina metoder mjukt introducera anal stimulans skönt för att långsamt o skonsamt börja penetrera så att först inte känna obehag av kuk el dildo där bak. Därefter till er förvåning få er att upptäcka njutningen allt mer.
    Sen kan vi prata och höra en ny ärlig åsikt.


    Ytterligare en lågpanna som vill hävda att alla vill ha grejer i rumpan och om man inte tycker om det har man bara gjort fel. 


    Jag tycker inte att det är skönt. Punkt slut. Och jag har träffat mängder med idioter som dig som ska tala om för mig att jag har fel. 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nej) skrev 2023-12-28 19:13:20 följande:

    Ytterligare en lågpanna som vill hävda att alla vill ha grejer i rumpan och om man inte tycker om det har man bara gjort fel. 


    Jag tycker inte att det är skönt. Punkt slut. Och jag har träffat mängder med idioter som dig som ska tala om för mig att jag har fel. 


    +1. Så himla trött på dessa pervon som har mage att stämpla en som "tråkig" bara för att man inte vill ställa upp på deras knasiga böjelser. De borde ta sig en funderare över sin egen karaktär istället. 
  • Loverboy
    Anonym (Trippel) skrev 2023-12-28 16:32:38 följande:

    Jag har varit med om att ha två kukar i fittan samtidigt. Dom var inte så grova så det var inga problem att samsas om utrymmet. En häftig upplevelse tyckte vi alla tre. Analsex är inget för mig.


    Frun har en önskan att få testa en dp i fittan, hon kommer få det inom kort, då vi byter ut dildon mot två riktiga kukar.
  • Anonym (Eva)
    Loverboy skrev 2023-12-29 12:31:16 följande:
    Spännande - skriv gärna här och dela med er hur det går!
  • Anonym (Man 53 år make)
    Loverboy skrev 2023-12-29 12:31:16 följande:
    Frun har en önskan att få testa en dp i fittan, hon kommer få det inom kort, då vi byter ut dildon mot två riktiga kukar.

    Lycka till!

    Berätta gärna här i tråden era erfarenheter när ni har testat.

    Positivt och negativt - känslor, fysiska upplevelsen, hur det påverkade relationer mellan er och de/ dem som var med som inte är en del av er parrelation annars. Oväntat och väntat...
  • Anonym (Snickarn)

    Har varit med om det. Min sambo och jag  tillsammans med ett annat par. Båda kvinnorna var tända på iden så båda fick pröva fast blev inte samma träff. Min sambo ville både och medan den andra kvinnan ville känna båda i fittan så det fick hon. Otroligt spännande och känslan av att förbjudet att knulla en annan mans fru tycker jag var upphetsande även fast han var med. Våta känslan av henne och hans kuk som gneds mot varandra och samtidigt höra henne var oslagbar. Skulle lätt kunna leva tillsammans med ett annat par.

  • Anonym (Arn)
    Anonym (Trippel) skrev 2023-12-28 16:32:38 följande:

    Jag har varit med om att ha två kukar i fittan samtidigt. Dom var inte så grova så det var inga problem att samsas om utrymmet. En häftig upplevelse tyckte vi alla tre. Analsex är inget för mig. 


    Skulle gärna vara en av de killarna... Vill att den andra killen sprutar innan mig, få känna ryckningarna.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Har du blivit dubbelpenetrerad någon gång?