• LittleSister

    Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?

    Hej!

    Jag är lite nyfiken på vad ni andra ska hitta på i dag, på Alla Hjärtans Dag.
    Firar ni med partnern, barnen, familjen eller bästa vännen? I så fall hur, och vad ska ni ge i present?

    Själv ska jag ut och äta med min partner, längre än så har vi inte planerat. Kom gärna med lite tips :)

  • Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?
  • Kelly1994
    Jezamine skrev 2011-02-14 11:50:06 följande:
    Detta är ett komersiellt affärsjippo för de som vill döva sina samveten.
    Haha, bara för att du inte firar alla hjärtans dag så finns det de som gör det, och absolut inget fel med det! Vi har inget dåligt samvete. Men ta en dag och verkligen göra den till något speciellt.
    Synd att du är så bitter...

    ÖNSKAR ALLA EN UNDERBAR DAG! :)
  • Jezamine
    Kelly1994 skrev 2011-02-14 12:16:37 följande:
    Haha, bara för att du inte firar alla hjärtans dag så finns det de som gör det, och absolut inget fel med det! Vi har inget dåligt samvete. Men ta en dag och verkligen göra den till något speciellt.
    Synd att du är så bitter...

    ÖNSKAR ALLA EN UNDERBAR DAG! :)
    Sorry jag är inte bitter.Behöver bara inte döva mitt samvete med.Kan göra flera dagar till speciella dagar om så vore...behöver inget kommersiellt affärsjippo tilld et 
    Jag är INTE avstängd
  • BeaBee

    Jag tycker att alla hjärtans dag är mysigt och varför ta avstånd för något för att det är kommersiellt? Sen så gör vi också speciella saker andra dagar det ena behöver inte utesluta det andra.

  • Madeleine 86

    Vi hade väl tänkt att bara göra något litet då vi ändå har vår första bröllopsdag nästa helg. Dock blir det inte så mycket alls då vi råkade boka upp dagen för att åka och titta på en ny bil. Så det blir lunch för mig tillsammans med pappa (som ska hjälpa oss ut till orten där bilen står) sen blir det bilfärd. Men det är klart, om vi köper bilen blir det ju en riktigt bra present till oss båda! Solig

  • Jezamine
    BeaBee skrev 2011-02-14 12:20:54 följande:
    Jag tycker att alla hjärtans dag är mysigt och varför ta avstånd för något för att det är kommersiellt? Sen så gör vi också speciella saker andra dagar det ena behöver inte utesluta det andra.
    Var o en gör väl som den vill el hur?
    Jag är INTE avstängd
  • MalinNiklasHarryBebis

    vi brukar inte fria, men fick reda på att jag skulle få något :)
    ska göra en tårta för stora pojken tycker de e roligt med alla hjärtans dag :)
    eller annars ser han sin chans att få något gott :)

  • katten82

    Vi ska fira med lite extra god midda hemma & sen se på film med någon god efterrätt :)
    Vi är inte mycket för att fira, men vill ändå uppmärksamma dagen:)
    Hoppas ni får en trevlig dag!

  • BeaBee
    Jezamine skrev 2011-02-14 12:22:46 följande:
    Var o en gör väl som den vill el hur?
    Såklart man gör, det där var en fråga inte en attack på dig som person och jag ber om ursäkt om du tog det så! Jag har sovit 2 h inatt så jag är ledsen om det är svårt av tyda tonen i mina inlägg.
  • BeaBee
    Jezamine skrev 2011-02-14 12:22:46 följande:
    Var o en gör väl som den vill el hur?
    Såklart man gör, det där var en fråga inte en attack på dig som person och jag ber om ursäkt om du tog det så! Jag har sovit 2 h inatt så jag är ledsen om det är svårt av tyda tonen i mina inlägg.
  • ius lexis
    Jezamine skrev 2011-02-14 11:50:06 följande:
    Detta är ett komersiellt affärsjippo för de som vill döva sina samveten.
    Nä! För man behöver inte köpa ett dyfft!! Om man nu inte nödvändigtvis vill.
    Annars kan det ju bara vara en dag där man tänker extra mycket på sin man eller gör någon extra gullig handling.

    Betydelsen är väl vad du väljer att den ska vara.

    det där med att köpa saker tycker jag oxå är ett affärsjippo! Så jag väljer bort den biten.
  • Jezamine
    ius lexis skrev 2011-02-14 14:08:15 följande:
    Nä! För man behöver inte köpa ett dyfft!! Om man nu inte nödvändigtvis vill.
    Annars kan det ju bara vara en dag där man tänker extra mycket på sin man eller gör någon extra gullig handling.

    Betydelsen är väl vad du väljer att den ska vara.

    det där med att köpa saker tycker jag oxå är ett affärsjippo! Så jag väljer bort den biten.
     gör någon extra gullig handling.
    Finns 364 dagar till på året...
    Jag är INTE avstängd
  • Anova

    Har mailat en del goda vänner och påmint dem hur mycket de betyder för mig. Har många vänner som lider av depressioner och sånt skit, så jag försöker att förgylla deras tillvaro lite
    Jag har fått en ask gelehjärtan av mina föräldrar via post som jag smällt i mig (sambon har fått smaka) och mår sådär just nu.
    I kväll blir det styrelsemöte för min del, så älsklingen får vara ensam hemma. Vi firar Alla hjärtans dag varendaste dag på året. .

  • Kelly1994
    Jezamine skrev 2011-02-14 12:18:56 följande:
    Sorry jag är inte bitter.Behöver bara inte döva mitt samvete med.Kan göra flera dagar till speciella dagar om så vore...behöver inget kommersiellt affärsjippo tilld et 
    Så bara för att det är alla hjärtans dag så gör du det inte till en speciell dag? haha ;)
    Tycker det är fint med en dag för att påminna de som har glömt bort vad som egentligen betyder :) 
Svar på tråden Vad ska ni göra på Alla Hjärtans Dag?