• margarita bentancur

    Förskolor skogås

    Jag har tänkt byta min 2-årige son från dagmamma till förskola i höst och har funderat lite på Hattstugan och Trubaduren? Är det någon som har erfarenheter från dessa? Jag är intresserad av att han är ute så mycket som möjligt. Om ni inte vill kommentera öppet är min mail: [email protected]">[email protected]

    Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Förskolor skogås
  • Belliz

    Trubaduren är en väldigt bra förskola tycker jag. Min ena dotter går där nu och min "stora" tjej har gått där. kommer även att låta min minsting gå där när det blir dags för henne att börja på förskola.
    Gården är jätte fin och det är underbar personal.

    Annars kan jag rekomendera Riddarborgen, som är en Montessori inspirerad förskola.
    jag jobbar själv där och trivs väldigt bra.

    det är dom förskolorna jag kan uttala mig om. fråga gärna om du vill veta mer.

  • Kumari

    Hattstugan är ute en hel del. De ombildar sig till att bli en ur och skur  förskola. 
     

  • Kumari
    myggan05 skrev 2011-05-10 23:19:23 följande:
    Hej!
    Jag skulle lägga min röst på Trubaduren! 
  • monkar

    Förskolan I ur och skur Mössebo är en superfin förskola med väldigt bra pedagoger. Förskolan bedriver stor del av verksamheten i närliggande skog- och grönområden och utifrån Friluftsfrämjandets I ur och skur-pedagogik. Jag vill verkligen rekommendera I ur och skur Mössebo. 

Svar på tråden Förskolor skogås