• Anonym (mes)

    Köpa gynekologstol?

    Ja, alltså, jag känner mig aningen utanför normen så det är liksom inget man tar upp vid fikabordet på jobbet eller ens bland kompisarna men jag fantiserar oerhört mycket om att bli tillfredsställd i en gynstol. Helst också fastspänd så att jag inte "kommer undan" njutningen. Så därför undrar jag om någon vet vart man kan köpa en sådan? Blocket och sånt går bort då jag inte för mitt liv skulle våga ta kontakt med en privatperson om detta. Jag har hittat ett ställe på nätet som säljer men den ser ganska "skranglig" ut och jag vill ju helst undvika att braka ihop mitt i det roliga. Knalla in i en affär känns inte heller direkt som ett alternativ, jag skulle skämmas ihjäl helt enkelt. Möjligen skulle en kompis utan skrupler kunna ställa upp och besöka en butik för ändamålet om jag tjatade tillräckligt. Så, finns här någon som vet någon sida på nätet som jag inte lyckats hitta?

  • Svar på tråden Köpa gynekologstol?
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker
    Anonym (mes) skrev 2010-10-30 23:30:42 följande:
    Det beror ju på vem man frågar.
    sant
  • Anonym (Meee)

    TS Grattis till stolen. Blir så galet avis på dig.

    Gynpill och utlämnande är en av mina största drömmar. Tyvärr lär den aldrig förverkligas mer än de vanliga gynkollerna och de är ju föga sexiga (och dessutom är det alltid kvinnlig gyn och det är så tråkigt).
    Njuuuut

  • Anonym (mes)
    Anonym (Meee) skrev 2010-10-31 15:02:45 följande:
    TS Grattis till stolen. Blir så galet avis på dig.

    Gynpill och utlämnande är en av mina största drömmar. Tyvärr lär den aldrig förverkligas mer än de vanliga gynkollerna och de är ju föga sexiga (och dessutom är det alltid kvinnlig gyn och det är så tråkigt).
    Njuuuut
    Byr gynekolog då, det finns ju gott om manliga

    Ja, det är också en av mina största drömmar. Jag är bara lite orolig att det inte är så magiskt som jag inbillar mig när jag hänger mig åt fantasierna och när jag väl har provat är ju den fantasin förbrukad liksom. Jag tänker mig bl a att mina armar sitter fast vid sidorna och benen fastspända i benställningen. En ögonbindel på det och sen kan "han" börja. Jag ska inte kunna se och inte kunna röra mig ur fläcken utan bara tvingas njuta tills jag blir helt sanslös.....

    Och så kanske det inte alls blir i vekrligheten.
  • Anonym (Meee)
    Anonym (mes) skrev 2010-10-31 16:14:10 följande:
    gynekolog då, det finns ju gott om manliga
    Ja, det är också en av mina största drömmar. Jag är bara lite orolig att det inte är så magiskt som jag inbillar mig när jag hänger mig åt fantasierna och när jag väl har provat är ju den fantasin förbrukad liksom. Jag tänker mig bl a att mina armar sitter fast vid sidorna och benen fastspända i benställningen. En ögonbindel på det och sen kan "han" börja. Jag ska inte kunna se och inte kunna röra mig ur fläcken utan bara tvingas njuta tills jag blir helt sanslös.....
    Och så kanske det inte alls blir i vekrligheten.
    Tänk vad förvånad han hade blivit om jag bad honom spänna fast mig... hihi.

    Jag har lekt sånt utan själva stolen men blivit uppspänd och lekt på med "instrument" mm. Det är ljuvligt (och förbannat kinky).  Bara man kan slappna av och njuta. Ögonbindeln hjälper ju till där.
    Själv fick jag köra utan och då blev det nästan mer spännand/otäckt. Då ser man ju vad som sker och vet att man inte kommer undan.
    Men jag skulle vilja ha en stol också för att krydda till det lite till framför allt för tillgängligheten.

    Hoppas att du får njuta och att du tycker om det.
  • höbåtsolle

    Det låter faktiskt lite kul. Börja som vanligt i läkarrock och titta med spekulum och lampa, för att sedan börja talla mer och mer. Och förstås använda alla fåniga ursäkter som snuskläkare använder för att få stoppa in kuken.

  • Anonym (Meee)
    höbåtsolle skrev 2010-11-02 18:29:44 följande:
    Det låter faktiskt lite kul. Börja som vanligt i läkarrock och titta med spekulum och lampa, för att sedan börja talla mer och mer. Och förstås använda alla fåniga ursäkter som snuskläkare använder för att få stoppa in kuken.
    Ah! Mitt drömscenario. Äntligen nån som fattar.
  • Anonym (hej hej)

    vilken fantasi

    dock hatar jag att besöka gyn

    men lev ut din fantasi om killen också vill det

    8000 kr är ju inte så falrigt kanske du kan sälja den när du tröttnar eller så...

  • Anonym (Meee)

    TS - hur har det gått?
    Blir ju så gaaaaalet avis på din stol och nyfiken på om du har fått uppleva din fantasi än.

Svar på tråden Köpa gynekologstol?