• FrökenD

    Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..

    Heej,

    jag e 26 år, nyinflyttad i Gnesta med sambo.
    Jag är från Nacka egentligen så jag känner inte så många här.
    Vore kul med nån runt min ålder med eller utan barn som bor här omkring för lite fika, shopping eller träning o motion eller bara va....=D
    Jag är glad o framåt, trevlig, ärlig och söker nån som e samma, inga surisar eller ohyfsade människor tack. =)

    Ha en kanonsommar!! =)

    /A

  • Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..
  • emeliiten

    FruSandra Jag bor i vackerby hage, inga barn och inga planer på det heller. Är 24 år, pluggar spedition på en yh-utbildning i sthlm. Bor du fortfarande i laxne?

  • FruSandra

    Japp ja bor fortfarande här.. I juli har vi bott här i 3 år...
    Ja Är 28 o väntar mitt första barn. En pojke som är beräknad 7/7 :)

  • telgebo

    Jag bor i Södertälje, bott här i 5 år men har inga vänner här och Gnesta ligger ju inte så långt ifrån Södertälje så jag hoppas jag får hänga här med er och att vi kan träffas och hitta på någonting framöver.


    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • FruSandra
    telgebo skrev 2012-03-20 21:07:52 följande:
    Jag bor i Södertälje, bott här i 5 år men har inga vänner här och Gnesta ligger ju inte så långt ifrån Södertälje så jag hoppas jag får hänga här med er och att vi kan träffas och hitta på någonting framöver.

    Vart i södertälje bor du?
    hur gammal e du och vad gör du på dagarna? Antar att du är mammaledig?
    Jag försökte gå in på din sida, men där var man inte inbjuden :D  
  • Jenny1989

    Jag finns i Gnesta om någon fortfarande söker vänner. Är 23år

  • Ynne

    Hej. Jag är inflyttad från Stockholm för ca 2 år sedan. Har bott här ett tag men inte direkt träffat några nya vänner. Vil ni ses ni andra?

  • FruSandra

    Har ni barn så rekommenderar jag er ett besök på Öppen Famn. (Typ som öppen förskola) de e på måndagar 13-16, och onsdagar 10-12... Där brukar ja och min som va på måndagar :) i tingshuset är de :) barnen leker, de e sångstund och fika som de bjuds på :)

  • Lisen1234

    Länge sen ni skrev men jag är nyinflyttad till Gnesta och vore kul att lära känna någon här ???? är 25 år.

  • mlnmln

    Hej hej hej! Verkar vara väldigt länge sedan det skrevs i tråden men testar ändå, någon som söker nya vänner i Gnesta? :)

  • mlnmln
    emeliiten skrev 2012-03-19 22:18:20 följande:

    FruSandra Jag bor i vackerby hage, inga barn och inga planer på det heller. Är 24 år, pluggar spedition på en yh-utbildning i sthlm. Bor du fortfarande i laxne?


    Finns du kvar på familjeliv? 
  • Hannabandana

    Det är verkligen svårt med nya relationer i sitt vuxna liv och framförallt när man flyttar till en ny stad. Jag flyttade från Malmö till Borås och hade samma problem men laddade då ner appen Gofrendly som är en vänskaps app. Kan verkligen rekommendera denna då den har hjälpt mig så mycket och jag har träffat så många nya vänner. Tips! :)

Svar på tråden Vill träffa nya vänner i Gnesta med omnejd..