• Lesbiska

    Jag har gjort min älskling gravid =)

    Idag va den bästa dagen i hela mitt liv.......{#lang_emotions_heart}
    Idag fick vi reda på i en tidig morgon timma att vi väntar barn {#lang_emotions_sunny}!
    Tvingade upp henne innan jag skulle iväg på kurs, nu kunde jag inte vänta längre.
    Hon kissade och sprang och la sej igen.
    Jag doppade vårat CB digitala test i muggen, räknade till 20, hylsan åkte på.
    Efter ett tag kollade jag, det blinkade ännu ett timglas.
    Fixade mej iordning för dagen, kollade på testet igen.
    och VIPPS....där står det, den vackraste texten läst på LÄNGE förutom då min gumma skriver ett sms att hon älskar mej, såklart
    Där med underbar text står det, GRAVID!!!

    Står stilla som i is och bara kollar, kollar igen, väntar ett tag, kollar igen, SKRIKER
    - GUMMAN
    samtidigt som jag springer in och hoppar upp i sängen till hennes varma underbara famn...
    Visar stickan för henne.....gråter, skrattar och hon i ett stort frågetecken ser det jag ser...
    GRAVID!

    Vi faller i varandras armar, och gråter med skratten i halsen!
    Kollar igen på stickan, tårarna rullar ner för oss bägge!
    Jag står med kläder på, gråter och vi pussar på varandra.
    Ringer gummans mamma och SKRIKER då hon svarar
    -HEJ MORMOR!{#lang_emotions_heart}
    Hon börjar gråta där på andra sidan....
    Delad lycka är större lycka!

    Idag har jag kollar på detta testet i miljoner, hjärtat svämmar över av lycka och jag har svårt att andas för att jag är så otroligt lycklig!
    JAG HAR GJORT MIN ÄLSKLING GRAVID!
    Efter tre heminseminationer har detta äntligen lyckats.

    Idag är vi vecka 4 + 1 dag.

    Lyckan är total!

    /Oss{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Jag har gjort min älskling gravid =)
  • Viljas mamma

    Hormonstinn som man är så sitter man i lyckotårar för er skull! GRATTIS och lycka till! :)

  • Lesbiska

    Idag är man också lycklig, finns som inte något slut på hur glad man kan bli över detta!!!{#lang_emotions_heart}!!!
    Kan ännu inte fatta detta!
    Snart hela 5 vekor {#lang_emotions_smile}

  • lilletrille

    Shit jag började också gråta av det du skrivit! Stort grattis och lycka till, det är helt underbart att bli med barn ;)

  • Anna och Josefin

    åh jag blev helt röd när jag läste!

    måste vara helt underbart! Lycka till med allt!

    och stort grattis!

  • untensyu

    Men hallå, jag får ju också tårar i ögonen nu ju! STORT GRATTIS till er båda!!!! {#emotions_dlg.flower} Och ta hand om gumman nu när hon mår illa och får cravings!! Glad

    Kram på er!!

  • FliippFloopp

    Vad roligt att läsa, man blir ju så glad av att bara läsa! :) Stort grattis till er båda! Skrattande

  • dagmamman80

    Åhhh vad jag ryser!!!!!! Underbart! Största grattiset!
    Idag visade mitt test oxå positivt, jag har exakt samma lycka inom mig, förstår eran glädje. E det erat första? Isf, njuut för det är det bästa som finns från att man testar  så länge man lever. Jag har två sen innan så dettta blir nummer tre. Detta är dock med mitt livs kärlek!!!! 

  • Lesbiska

    Ja Dagmamman80, det är UNDERBART...njuter å Njuter å NJUTER! nu är vi inne i vecka 28 REDAN ch det känns som om man är förbi alla oriligeter krig missfall osv osv!
    Nu kan han komma till oss den lille =)
    Jag har två barn sen innan, dom är 7 och 6 år så det ska bli så mysigt med nr tre=) en kille med om det stämmer med va vi sett på bilderna =).

    Hur har du det då? Får du må bra!?

  • Emmi27

    Asså, jag sitter här och bölar för jag blev så glad för er skull haha! Shit, känslig förmiddag detta verkar det som. Hoppas allting går bra!!!!!!! och grattis till  >>>>>>  Gravid :P

Svar på tråden Jag har gjort min älskling gravid =)