• duttensmamma

    söder om söder

    hej,nån regnbågsfamilj ensamstående elr par,som är bosatta söder om stockholm? vore kul o få kontakt! kramisar

  • Svar på tråden söder om söder
  • Jennifer69

    Jag har semester nästa vecka... men har dottern hemma från dagis. Så en fika eller så fungerar inte för mig. Min dotter sitter inte fint på en plats.

    Så om det blir en mer barnanpassad träff då kan jag :)

  • Jofimiel

    Denna veckan verkar bli lite tajt men va sägs om vecka 29?! Är nån hemma då!?


    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • Munin

    Jag kommer vara föräldrarledig från hösten och träffas gärna då. Bor i Farsta med fru, son 1 år och hund.

  • Jofimiel

    Ska någon av er på Pride?! Kanske kan styra upp en träff då?!


    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • Punkemmi

    vi bor i farsta strand!
    3 barn
    en 2 månaders en 2.5åring en snart 13!
    Ska vi ses i någon lekpark vid farsta?

  • Lovhogen

    Hej! Vi har en tjej på 3 och en liten en på 9 mån. Vi bor i gubbängen och hänger gärna med på nån träff! I Farsta-trakten låter nära och bra

  • Munin

    Vi hänger gärna på och träffas i farstaområdet! Lillkillen är snart 14 månader.

  • lillblobb

    Är det fler som är mammalediga nu med ganska smått som skulle vilja träffas och fika, promminera eller något? Jag är hemma nu med en liten tös på 2 veckor och kommer bli smått galen om jag låser in mig för mycket hemma....

  • Jennifer69

    Den här tråden bara dog ut.... tråkigt...

    Någon som är intresserad av att blåsa lite liv i den??

  • master of disaster

    Vill bara tipsa om öppna förskolan i Hammarby Sjöstad, som har speciella regnbågsbarnstimmar, tisdagar 12.30-14.30. Där brukar vara ganska många. Solbackens förskola, heter den.

  • SannaM

    Verkar ganska dött i den här tråden... men kan ju ändå försöka och skriva: Bor i Hökarängen med flickvän, väntar första barnet i början av september och vill gärna ha kontakt med fler, särskilt sen när barnet har kommit

    Har ni några tips på bra förskolor i närheten? Vi har redan börjat fundera, eftersom man gärna vill hitta ett ställe med pedagoger som har lite koll...

  • Jennifer69

    Ja, den dog ut verkar det som...

    Men jag är också intresserad av att få igång den och puffar också lite här... :)

Svar på tråden söder om söder