• Anonym (Myys)

    Sexleksaker?

    Min sambo och jag har varit tillsammans i snart 7 år..
    Visst har vi bra sex och så men det kan kännas ganska enformligt i perioder..
    Finns det någon som kan rekomendera några bra sexleksaker till oss båda som vi kan leka lite med under samlaget?

  • Svar på tråden Sexleksaker?
  • Anonym

    Vi har varit ihop i 8 år och jag köpte en grov dildo med sugpropp till min sambo nu..
    Det är riktigt skönt att se henne fyllas ut ordentligt och ta in så mycket som möjligt av dildon samtidigt som jag slickar henne ..

  • Anonym (tips)

    kolla tradera,där finns nya leksaker för nästan inga pengar alls.

  • Anonym

    Jag ska köpa lite leksaker till oss i julklapp, bla en kukring med en liten kula framtill som kan stimulera klitoris och så en buttplugg eftersom vi båda gillar rumplekar

    Sen tidigare har vi tex en "fingervibrator" som vi använder båda två, på klitoris både när han slickar mig och när vi knullar och vid kukroten och på pungen när jag suger honom.

    Massageoljor är också najs, fint till långa utdragna förspel!

  • Anonym (Myys)

    Tack så mycket!!!! Blir nog något till jul för oss med..:)

  • Anonym

    en riktigt snygg dildo funkar väl allitd. kan hon använda som klitorisstimulator när ni har sex eller du på henne när ni t.ex. har oralsex.

    finns många snygga här;

    www.box2you.se/index.php

  • Anonym (Myys)
    Anonym skrev 2009-11-23 20:28:13 följande:
    en riktigt snygg dildo funkar väl allitd. kan hon använda som klitorisstimulator när ni har sex eller du på henne när ni t.ex. har oralsex. finns många snygga här;www.box2you.se/index.php
    =) Jag e en tjej och min sambo en man..=) Men tack för tipset!!!
  • Anonym

    Det finns ju hur mycket som helst som kan liva upp sexlivet för ett par. Jag och min man använder ofta penisringar tillsammans. Ger iofs inte han lika mycket som för mig men smaken är ju olika där.

    Mina absoluta favoriter är  http://www.crismas.se/6-pack-passionsringar    eller
    http://www.crismas.se/4-pack-penisringar-emotion      Den sistnämnda den absoluta favoriten.

    Det finns ju uppsjöar av leksaker att ha tillsammans och även oljor. Det är bara fantasin som sätter sina gränser. Tips att kolla in http://crismas.se där finns ett bra utbud och enligt mig är det ett bra företag också. Snabba leveranser, bra service och trevlig personal. Sist men inte minst...... Anonymt

  • Anonym

    Ngt bra tips på sak att använda under samlag, smidig vibrator typ?

  • Dr Börje
    Anonym skrev 2009-11-23 11:27:20 följande:
    Jag ska köpa lite leksaker till oss i julklapp, bla en kukring med en liten kula framtill som kan stimulera klitoris och så en buttplugg eftersom vi båda gillar rumplekar Sen tidigare har vi tex en "fingervibrator" som vi använder båda två, på klitoris både när han slickar mig och när vi knullar och vid kukroten och på pungen när jag suger honom. Massageoljor är också najs, fint till långa utdragna förspel!
    en vibrator på pungen?????  Svimmar vid bara tanken...av smärta
  • Dr Börje

    Det här med penisringar?? På vilket sätt blir det skönare för killen av det? Jag förstår att den kan förstärka och ev förlänga ståndet. Och att en grövre och hårdare k-k är positivt för en tjejer vet vi ju, men blir det skönare för oss män?

  • Anonym
    Dr Börje skrev 2010-01-06 20:01:18 följande:
    Det här med penisringar?? På vilket sätt blir det skönare för killen av det? Jag förstår att den kan förstärka och ev förlänga ståndet. Och att en grövre och hårdare k-k är positivt för en tjejer vet vi ju, men blir det skönare för oss män?
    För min man ger det inget av vibrationerna på en penisring utan dom är mer för min del. För hans när det gäller penisringar är bara att den blir styvare och ådrigare. Men...enligt mig så är det ju också något mest för min del, men det finns faktiskt män som också tänder på att få ådrigare, styvare penis.

    Allt är ju en smaksak. Finns ju också män som gillar vibrationerna. Sen vet jag inte om du förstod de, men själva "vibratorn" ska ju inte vara riktad mot pungen utan mot klitoris
  • Anonym (Mia82)

    Har du testat en lufttrycksvibrator samtidigt som ni har sex? Leder alltid till orgasm för min del i alla fall och gubben brukar inte ha problem att komma..  Skäms

Svar på tråden Sexleksaker?