• ZandraPinglan

    Länka till din blogg här!

    Jag skulle jättegärna vilja ha en massa nya bloggadresser att surfa in på och bli beroende av !

    Berätta bara lite smått vad du skriver om också länken såklart!

    Tack !

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 23:11
    Ni får ju självklart uppdatera och länka till eran blogg när ni har postat flera inlägg sedan senaste länkningen ! :D

    Låt länkarna strömma in! Det är hur kul som helst att läsa!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 20:48
    Här har ni länkar till mina bloggar! :P

    www.bloggzandra.blogspot.com

    www.fotozandra.blogspot.com

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 22:54
    Min nya blogg:

    zandrahrnqvist.blogg.se

  • Svar på tråden Länka till din blogg här!
  • Flickanx2

    finest.se/nillawallette/

    Är nog en av de få som faktiskt aldrig har tatuerat mig, annars verkar det som om var och varannan människa gör det nu för tiden. Inte för att jag inte tycker det är fint eller så. Nä, det kan vara jättesnyggt på rätt person och med rätt tatuering, men? det finns två stora anledningar till varför jag inte gjort det:


    1. för att jag tänker att det gör ont.
    2. för att jag är rädd för att jag ska ångra mig efteråt.


    Ja, det är ju så permanent. En gång tatuerad, alltid tatuerad liksom. Därför blev jag faktiskt positivt överraskad när jag hörde talas om att det nu för tiden finns en sorts ?ånger-rätt? inom detta område. Äntligen säger jag, inte en dag för tidigt! För visst borde det väl finnas personer som ångrat sig? Nu vill jag veta, med handen på hjärtat, är du en av dem? Vad ångar du, och vad gjorde du då?


    En klinik som jag besöker regelbundet och där jag gör olika behandlingar, som exempelvis hudföryngring, är Växjö Medical Center i Växjö. Dr Tore Nilsen som driver kliniken har mångårig erfarenhet av estetisk medicin och är en av de högst uppsatta hudläkarna i Sverige då han håller i utbildningar och föreläser för läkare och sköterskor runtom i landet samt utomlands.
    Snart är det dags för mig att gå och göra en hudföryngring med 4D laser. Det ska du få läsa om framöver. Innan dess vill jag hinta om att dr Tore har en av Sveriges bästa lasrar för tatueringsborttagning på kliniken, Picolaser. Tatueringsborttagning med Picolaser gör mindre ont, kräver färre behandlingar och ger bättre resultat än när man tar bort tatueringar med traditionella lasrar. Den är så bra att folk åker långväga för att få behandling. Det gäller både de som vill få bort sin tatuering och de som bara vill göra en cover up så de kan göra sig en ny tatuering. Om du är en av dem som ångrat en tatuering så kan du nu i alla fall få svar och hjälp med att ordna till ditt misstag. Beskriv gärna och kommentera, alltid roligt med lite diskussion kring detta ämne. För övrigt är det min duktiga man, Micke, som har gjort denna film som ni kan se här: 
    ">




  • Mammaresan
    www.mammaresan.se/

    Kort och gott en blogg om mammalivet som tvåbarnsmamma, gift och med ett mål att bli stark, riktigt stark! En av de stora intressena är hälsa, träning, kost, förlossningar, graviditet och amning, . Bloggen har just nu stor fokus på att vi försöker bli gravida med en tredje liten bebis!

    Skriver öppet om våra liv med glimten i ögat. En härlig blandning av allt det goda (och mindre goda) i livet! Välkomna in att kika!
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
  • EmmaWarm
    Jag har rätt nyligen börjat blogga igen efter många års uppehåll! Skriver om mit liv som mamma, landsortsbo och matgalen. Gör även min egen hudvård och delar friskt med mig av recept.

    Vore jättekul om ni ville gå in och kika. Kanske lika lite, kommentera eller följa mig om ni gillar vad ni ser.

    Www.emmawarmefjord.se
    Missa inte min blogg: www.emmawarmefjord.se
  • EmmaWarm
    Jag har rätt nyligen börjat blogga igen efter många års uppehåll! Skriver om mit liv som mamma, landsortsbo och matgalen. Gör även min egen hudvård och delar friskt med mig av recept.

    Vore jättekul om ni ville gå in och kika. Kanske lika lite, kommentera eller följa mig om ni gillar vad ni ser.

    Www.emmawarmefjord.se
    Missa inte min blogg: www.emmawarmefjord.se
  • Hoppetossabus
    Hej är ny här å har nyss startat en blogg.
    Håll till godo
    minadhdvarld.blogg.se

    Mitt första inlägg är en dikt.
    Kommer lägga upp mina tankar å funderingar, lite egenskrivna dikter å egenmålad konst,
    kanske kan det hända att en å annan låttext som jag tycker e bra kommer kunna hamna där.
    följer ni mig så följer jag tebax
  • Tetti

    Jag skriver en blogg om hur det är att leva med högfungerande autism/asperger och allt vad det innebär, när jag pratar med andra är det ibland som att vi lever i olika världar och jag vill överbrygga den klyftan med kunskap.

    Jag är en ung vuxen och fick diagnosen sent eftersom det finns så lite kunskap om autism hos flickor och kvinnor och jag skriver mest om mig själv men smyger in lite annat också.

    autistros.blogg.se

Svar på tråden Länka till din blogg här!