• Roisin Dubh

    Låt andra betygsätta ditt porträtt

    Ok, nu har vi tjatat åldrar ett tag. Låt oss tjata utseende istället en stund. {#lang_emotions_laughing}

    Detta är tråden för nyfikna, icke blyga, utseendefixerade (eller inte) människor som vill låta andra bedöma den ytliga skönheten i anletet. Varken mer eller mindre.

    Leta fram ett porträttfoto av dig själv som du vill få bedömt av andra. Strunta i om du är dig lik eller inte, ta det bästa/sämsta/ mest intressanta du har. Posta i tråden eller länka till bilden i galleriet.

    Andra får sedan sätta betyg på utseendet med skalan 1-10. Gärna med motivering till.

    VARNING!
    Tänk efter före du lägger ut din bild för bedömning. Du måste vara beredd på att inte få det resultat du kanske tänkt dig. Detta är bara för de med tillräckligt stark självkänsla för att inte ta det på för stort allvar.

    Detta handlar enbart om yta! {#lang_emotions_smile}

    Nu har vi kul...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-14 22:20
    Alla är välkomna med sitt foto men glöm inte bort att betygsätta de andras bilder också.

  • Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt
  • Minxy
    Zack o Bella skrev 2009-10-12 18:53:18 följande:
    MINXY: Du får nog en 6-7:a av mig. Ser jättesöt och snäll ut!
    Tack och tack
    Har du något porträtt som man ska bedömma? Det är ju så hiskeligt många sidor i tråden....
    Älskade Leo 2oo8-o2-16 och Bönan BF 2oo9-12-o4
  • Me o Mike

    Tjaaa jag har lite bilder i mitt galleri om du orkar!?


    Minxy skrev 2009-10-12 18:56:24 följande:
    Tack och tack Har du något porträtt som man ska bedömma? Det är ju så hiskeligt många sidor i tråden....
  • Minxy
    Minxy skrev 2009-10-12 18:52:08 följande:
    FIN! Gillar speciellt ögonen och just det där hårbandet. Undra hur du skulle se ut i mörkt hår, nästan svart alltså? Tror det skulle göra sig bra mot dina ögon.
    Men äsch, jag glömde ju bort själva betyget *s*
    Hmm.....jamen en 8:a får du iaf
    Älskade Leo 2oo8-o2-16 och Bönan BF 2oo9-12-o4
  • Minxy
    Zack o Bella skrev 2009-10-12 19:01:20 följande:
    Tjaaa jag har lite bilder i mitt galleri om du orkar!?
    Tjohoo, dom där kindbenen skulle man ju döda för!
    En 9:a tror jag bestämt
    Älskade Leo 2oo8-o2-16 och Bönan BF 2oo9-12-o4
  • Me o Mike

    haha wow! Tack!!


    Minxy skrev 2009-10-12 19:04:25 följande:
    Tjohoo, dom där kindbenen skulle man ju döda för! En 9:a tror jag bestämt
  • Aint Your Fairytale

    Tack så mycket...

    Här är en bild när jag har svart hår... www.familjeliv.se/hem/gossipgirl/gallery/phpf89rrm.jpg

    Jag har blåa linser ifall du tycker min ögonfärg inte stämmer med den andra bilden du sett.


    Minxy skrev 2009-10-12 18:52:08 följande:
    FIN! Gillar speciellt ögonen och just det där hårbandet.Undra hur du skulle se ut i mörkt hår, nästan svart alltså? Tror det skulle göra sig bra mot dina ögon.
  • Användarnamn är för mesar
    meemlowe skrev 2009-10-12 13:45:50 följande:
    ett nytt försök... www.facebook.com/photo.php&l=b0c1...
    Ingen är snygg i ett foto man själv tagit på det där viset med kameran upp i nyllet, så jag vet inte om mitt betyg är rättvist. Men baserat på bilden får du en 5a.
  • Me o Mike

    haha va fan har du för bild nu då?!?!

    Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-12 21:03:21 följande:


    Ingen är snygg i ett foto man själv tagit på det där viset med kameran upp i nyllet, så jag vet inte om mitt betyg är rättvist. Men baserat på bilden får du en 5a.
  • Användarnamn är för mesar

    Zack o Bella skrev 2009-10-13 10:36:19 följande:


    haha va fan har du för bild nu då?!?! Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-12 21:03:21 följande:
    mina sjukt sexiga vader =)
  • Me o Mike

    Ja GUUUD va det pirra till här..

    Användarnamn är för mesar skrev 2009-10-13 19:59:34 följande:


    Zack o Bella skrev 2009-10-13 10:36:19 följande:
    mina sjukt sexiga vader =)
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Låt andra betygsätta ditt porträtt