• Beckis 24

    Mammor i nynäshamn?

    Hej!
    Jag är relativt nyinflyttad till en förort strax utanför Nynäshamn. Är 25 år, gift och har en son på 3 månader. Skulle vara jättekul att lära känna fler i Nynäshamnsområdet! Hör av er!

  • Svar på tråden Mammor i nynäshamn?
  • Beckis 24

    Nej vi var aldrig där, det blev inte så. Vi har haft det jättebra i Italien. Ska ni dit på måndag fm eller em? Då ska vi nog dit!

  • sleeping angel

    babykonsert- då kommer vi, 10.00!
    tack beckis min snorpa i sommras

    Vi spenderade en kväll på saccska barnsjukhuset igår, blev remiterade akut från närakuten i nynäs p g a att dom inte visste hur man mätte syremättnad på små barn...men det blev "bra" ändå, fick diagnoserna förkylningsastma (inhalator....kommer bli intressant att ge!), eksem ( p g a astma, kortison salva ordinerat) och en öroninflamation (kåvepenin tack!)
    var nere på närakuten kl 17.30, kom hem kl 01.30!!

  • Beckis 24

    Nämen lilla gumsan då!! måste kännts jobbigt, då är ni väl helt slut nu då..mår lilltösen bättre nu? babykonsert, vad roligt, jag kommer också till 10.00, ska till sjukhuset sedan kl 13.20 så det blir bra..

  • S Rydin

    sleeping angel skrev 2009-10-15 22:02:48 följande:


    babykonsert- då kommer vi, 10.00!tack beckis min snorpa i sommras Vi spenderade en kväll på saccska barnsjukhuset igår, blev remiterade akut från närakuten i nynäs p g a att dom inte visste hur man mätte syremättnad på små barn...men det blev "bra" ändå, fick diagnoserna förkylningsastma (inhalator....kommer bli intressant att ge!), eksem ( p g a astma, kortison salva ordinerat) och en öroninflamation (kåvepenin tack!)var nere på närakuten kl 17.30, kom hem kl 01.30!!
    Välkommen till klubben... Oliver har också förkylningsastma, men han har blivit mkt bättre nu... hoippas att det är på väg att växa bort...

    Sacchska är i alla fall bra. vi har varity inlagda några gånger men jag tycker dom är duktiga där...

    lycka till med allt... om du undrar ngt kan du alltid fråga...
  • Beckis 24

    tror att denna tråd snart stängs då det gått tre månader snart..ska vi skapa en annan och fortsätta?

  • MatWit

    Hej, vad roligt att höra att det finns fler föräldralediga i Ösmo 😊 Jag är relativt nyinflyttad (1,5år). Har en dotter på 3 månader, två stora bonusbarn och en man som jag delat livet med i 7 år. Jag följer gärna med och fikar/promenerar/ses i annat sammanhang om det passar er 😊 Har ni någon messenger/whatsup grupp för enklare kommunikation? 

Svar på tråden Mammor i nynäshamn?