• Donno

    stratzol (bantningspiller)

    Alla har väll sett reklamen till höger som ser billig ut och med en leende dr?
    Är det ngn som har testat det där "under"tabletterna som bla lanseras med texten:
    "Nu kan du äta hur mycket du vill och samtidigt behålla din vikt".

    Harkel.... bara hos mig det klingar fel att kunna svulla i sig hur mycket man vill?
    Men har ngn testat det?
    Jag är grymt kritisk till sånna där saker men samtidigt så ofrar jag mig gärna för vetenskapen och testar för att ta reda på det, är grymt vetgirig, beslutsångest
    www.viktexperten.se/

  • Svar på tråden stratzol (bantningspiller)
  • cat68

    Jag beställde tre månaders förbrukning och har anävnt två. Jag har inte märkt några resultat. Jag började i stället med Viktväktarna för ett par veckor sedan och har redan gått ned 3 kg.

    Stratzol är dock inga piller, utan ett pulver med svag jordgubbssmak som man rör ut i ett glas vatten och dricker varje morgon. Dagsransonen är en halv tesked pulver, och enligt texten på burken bör den inte överskridas.

    Många öser lovord över Stratzol på flera olika sajter, men i mitt fall hjälpte det som sagt inte alls.

  • cat68

    PS. Dyrt är det också, 1190 kronor för tre månaders pulver.

  • cateye3
    cat68 skrev 2009-10-03 13:19:51 följande:
    Jag beställde tre månaders förbrukning och har anävnt två. Jag har inte märkt några resultat. Jag började i stället med Viktväktarna för ett par veckor sedan och har redan gått ned 3 kg. Stratzol är dock inga piller, utan ett pulver med svag jordgubbssmak som man rör ut i ett glas vatten och dricker varje morgon. Dagsransonen är en halv tesked pulver, och enligt texten på burken bör den inte överskridas. Många öser lovord över Stratzol på flera olika sajter, men i mitt fall hjälpte det som sagt inte alls.
    Jag beställde också en burk, men skickade tillbaka den.
    Jag hade lite frågor som jag ställde via mail, som de inte svarade på.
    De svarade dock snabbt på mina andra mail, de mail med frågor de kunde svara på.
    När jag till slut skickade samma (förmodligen för svåra) frågor för tredje gången, fick jag till svar:
    "Vi undviker inga frågor, men om du är tveksam så rekommenderar vi dig att skicka tillbaka produkten. Vi vill inte ha några påtvingat oroliga kunder".
    Med andra ord: jag skickade tillbaka direkt.
Svar på tråden stratzol (bantningspiller)