• nate

    Har du haft sex med en annan man under tiden du var gravid?

    Jag har aldrig de men undrar om det är vanligt, en otrohet fast man vet om att man är gravid ?

  • Svar på tråden Har du haft sex med en annan man under tiden du var gravid?
  • Pearlisen

    Jag har ALDRIG varit otrogen i mitt liv, gravid eller ej! *stolt* =)

  • Anonym

    ne verkligen inte! men vet dock en tjej som var otrogen flera ggr under graviditeten, bara för att hennes kille jobbade mkt och tyckte det kändes lustigt att ha sex under graviditeten.. men jag tycker verkligen det är sjukt att ens tänka tanken att vara med någon annan när man är gravid. ja även när man inte är gravid!

  • Anonym (Singelman)

    Har haft sex med två gravida gifta kvinnor.

  • Anonym

    Anonym (Singelman) skrev 2009-06-03 13:44:04 följande:


    Har haft sex med två gravida gifta kvinnor.
    Hur kan man ha sex me nån annans fru som dessutom e gravid fy alltså Att dom till o me hade de me en annan man
  • telma64

    varför ha sex med någon annan när man gjort ett barn tillsammans? låter som något är fel om man vill ha sex med andra för att man är gravid

  • Anonym (No way!)

    Haha! Jag har knappt ens sex med min man när jag är gravid! Än mindre med andra män. Jag är av princip inte otrogen och skulle tycka att det var ännu mer äckligt och oetiskt som gravid. Hur kan man låta någon annan vara där inne och gräva med sin k*k där man har ett barn med sin man. Nej fy!

  • Anonym (Låter)

    Låter helt sjukt. Varför skulle man vilja vara med någon annan då?

  • Anonym (Anonym)

    Jag och min sambo hadde trekant med en extra man under graviditeten. Det var en rolig upplevelse och ett bra tillfälle att kunna ha sex utan kondom. Vilket vi alla uppskattar. Ps. Alla var testade för sjukdomar.

  • Anonym (H)
    nate skrev 2009-06-03 13:39:36 följande:
    Har du haft sex med en annan man under tiden du var gravid?

    Jag har aldrig de men undrar om det är vanligt, en otrohet fast man vet om att man är gravid ?


    Nej, men haft sex med två gravida kvinnor. Inte gravida med mitt barn och i förhållande med pappan
  • Anonym (Mk)

    En gång när jag inte visste att jag var gravid, väldigt tidigt .. min tjejkompis ville ha med mig på trekant med hennes kille och jag var med på det.. inget jag brukar göra men det blev så, hon ville överraska honom på hans födelsedag.

    Graviditeten slutade iallafall med missfall. Jag hade börjat dejta en kille (pappan) men vi var inte ?exclusive ? än och blev oplanerat gravid. Sen fick vi barn tillsammans (mitt tredje och hans första) och blev tillsammans. Han vet om nu att jag låg med den andra killen i början när vi träffades , han träffade andra då också. 


    Annars är det något som jag tycker känns fel, att ligga med nån annan än pappan till barnet när man är gravid. Dömer inte andra som gör det men jag skulle inte kunna det , den gången jag gjorde det visste jag ju inte. Har aldrig gjort det annars. Men alla gör ju som de vill såklart :)

  • Anonym (Mia)

    Jag träffade en kollega några gånger under min graviditet 
    Men detta utspelades för 16 år sen

  • Anonym (HmJ)

    Inte varit otrogen vare sig som gravid eller inte gravid.

Svar på tråden Har du haft sex med en annan man under tiden du var gravid?