• lilos84

    Nybliven mamma men såå ensam på dagarna..tidaholm/falköping/skövde

    jag är en tjej på 25 år som bor i tidaholm, är nybliven mamma till max 2 veckor.

    Jag ska nu vara hemma med honom och eftersom jag inte känner så många i trakten runt tidaholm/falköping/skövde så vore det kul om det fanns nån att prata med eller ta promenader med.

    Hör gärna av er om ni känner likadant!

  • Svar på tråden Nybliven mamma men såå ensam på dagarna..tidaholm/falköping/skövde
  • Phlippan87

    tråden kommer leva vidare även efter deras bf, så det kommer vara både gravida och de med sina små som hänger där...

  • Beckiis

    Hej!

    Jag är också nybliven mamma till en kille på 5 veckor och känner i princip bara min sambos familj. Bor i Tidaholms landsbygd!

  • Eurydike
    Beckiis skrev 2023-05-24 12:52:12 följande:

    Hej!

    Jag är också nybliven mamma till en kille på 5 veckor och känner i princip bara min sambos familj. Bor i Tidaholms landsbygd!


    Hej!

    Jag bor i Västergötland och umgås i ett större vänskapsgäng där det alltid är någon som vill hitta på något. Du kan skicka ett PM om du vill veta mer, men jag vill inte skriva ut exakt var jag bor i tråden. Hoppas du hittar nya vänner att umgås med snart! 😊
Svar på tråden Nybliven mamma men såå ensam på dagarna..tidaholm/falköping/skövde