• MrsLemon

    Inga symptom men ändå gravid

    Hej!

    Vet att man inte alltid behöver ha symtom för att vara gravid. Hur många av er här hade just INGA symtom när ni blev med barn? Intressant att veta

  • Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid
  • mom88

    Jag har bim idag, testade med clearblue digitaltest men där stog det INTE GRAVID. Men ingen mens än, men har kännt hela veckan att det känns som om den kommer. Får väl vänta några dagar o se om mensen kommer eller ta nytt test om några dagarn.. jag som inte kan sova om nätterna. suck.. men visst dan är inte över än.

  • Rosa svampen

    Kände nästa ingenting alls. Jag hade lite små små känningar som likaväl kunnat vara vad som helst. Men i tisdags Bim -3 fick jag ett svagt plus på teststickor, samma dag fick jag mensvärk och ont i svanken. Och dagen efter kom ett svagt plus med clearblue. I dag var det ett STARKT plus:)!Lycka till allihop!

  • mom88

    visst ska det inte påverka testet om man har kissat ca 20minuter före man gör testet? med clearblue? eller?

  • Hormonermedhumör
    mom88 skrev 2008-10-24 15:55:14 följande:
    visst ska det inte påverka testet om man har kissat ca 20minuter före man gör testet? med clearblue? eller?
    Det KAN påverka. Allt beror på vilken dag i cykeln du testar. Har du passerat BIM kan du testa när som helst på dygnet men då helst hållt dig i 4 timmar för att få ett skapligt säkert resultat. Har du ej passerat BIM bör du testa med morgonurin för att då har hormonerna ej hunnit öka lika mkt. Sen kan man ju vara låghormonare vilket kan innebära att man inte får plus förrän ett par veckor efter BIM även om man har haft symtom länge...
  • Frolic

    Usch jag är så nojig. Jag fick starka och tydliga plus, två stycken, två dagar i rad och på den tredje CBn stod det gravid, 2-3 veckor. Jag har spända och ömma bröst och "mensvärk". Jag har gått på minipiller och hade bara en halv mens för en månad och en vecka sedan och antog att cykeln inte kommit igång än. Andra symtom kan bero på att jag slutat snusa som irritation, yrsel och hjärtklappning. Det står överallt att jag borde må illa och vara extremt trött, men inget av det.

  • RobinSparkles

    Jag hade mf den 30 maj. Senaste veckan har jag stickingar i livmodern. Mensvärk och illamående på morgnarna. Inga andra symtom. Tror det är önsketänkande eller att jag är skengravid.

    Ser vad som händer!!

  • Milou3

    Har varit gravid 9 ggr. Alltid haft symptom innan bim. Men nu sist hade jag verkligen inga symptom alls. Kände efter som tusan men inte ett enda symptom förrän 1 dag innan bim, då kom svagt illamående och ömma bröstvårtor. Fick dock mf några dagar efter jag plussat.

  • Mormor2B

    Jag hade inga symtom alls med första därför dröjde det ändå till v 16 innan jag ens visste. Då fanns inga själv test utan man fick gå till mvh för ett test. 23 år sedan

  • Carsv01

    Fick reda på i igår att jag är gravid, inga större symptom mer än " mensvärk" och ont i ryggen. Är dock orolig att något är fel då det gick helt fel förra gången. :/

  • Carsv01

    Fick reda på i igår att jag är gravid, inga större symptom mer än " mensvärk" och ont i ryggen. Är dock orolig att något är fel då det gick helt fel förra gången. :/

  • annahoj01

    Har inte haft några symtom alls. Är på BIM+1 Ingen mensvärk, inga ömma bröst fram till kanske lite igår och forts. idag, inget illamående (brukar iofs. komma senare). Dock hade jag faktiskt lite mer rikliga vita flytningar veckan innan BIM än vad jag brukar ha annars. Är i princip flytningsfri den veckan i vanliga fall.  Hoppas infon hjälper någon som inte känner något ännu men önskar en graviditet :)

Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid