• AngelicaF

    Vet inte om det var missfall

    Har inte haft mens på 5 månader... Förra månaden blödde jag 10 dagar och både jag och sambon tror att det var missfall för det var stora klumpar i blodet Och sen gick det 2 dagar så blödde jag igen.. Om det var så som jag och sambon tror så är det missfall...

    Var förmodligen "bara" i v 6 då

  • Svar på tråden Vet inte om det var missfall
  • Wildemo

    Hade du grav.symptom före blödningarna? Mycket vanligt med tidiga missfall, de flesta tror att det är en försenad mens.

    Kram

  • AngelicaF
    Wildemo skrev 2008-05-23 01:04:17 följande:
    Hade du grav.symptom före blödningarna? Mycket vanligt med tidiga missfall, de flesta tror att det är en försenad mens.Kram
    Ja ont i brösten magen och ingen mens
  • AngelicaF

    T o m killen såg att brösten blivit större.. han sa det då jag var medbarn första gången

  • AngelicaF

    Jag gråter över det även fast "barnet2 var så litet

  • AngelicaF

    var det missfall som vi trodde?

    detta "missfall" hände å natten och höll på länge

  • AngelicaF

    är det vanöigt att mf är på natten+

    villgärna ha svar o jag har haft mf eller inte

    om ni kan tro det

  • Tomas tjej

    Jag tycker nog att det låter som ett mf. Men ta kontakt med gyn för att vara på den säkra sidan.
    Kramiz

  • jagäraf

    Jag tror inte att gyn kan göra så mycket, de kan förmodligen inte kolla om det var missfall eller inte, möjligtvis om det finns graviditetshormoner kvar.

    Att det finns klumpar i mensen är inte ovanligt alls, det har jag varje månad. Det handlar om levrat blod. Om du inte haft mens på 5 månader före så kanske klumparna har med det att göra också.

    Men eftersom mensen varit borta under flera månader och du sen blöder i 10 dagar tycker nog även jag att du ska ringa till gyn och be om en tid. Kanske du fått lite "tjall" på hormonerna.

Svar på tråden Vet inte om det var missfall