• Anonym (juliana)

    Är det skönare med större kuk???

    Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

    Är det det?

    Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

    Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

  • Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • Anonym (jag hade en gång en dröm)
    Anonym skrev 2008-05-10 23:42:27 följande:

    Inte för mig. Önskar min kille hade lite mer normal. Han är alldeles för grov.


    Har du sagt det till honom? Många killar önskar kanske att deras flickvänners bröst var lite mer normala.
  • Anonym (jag hade en gång en dröm)
    RaYzLeR skrev 2023-05-17 18:45:31 följande:

    Det är väl tekniken det handlar om när det gäller att göra det skönt för kvinnan?


    Mer känslan tror jag. Att man är kåta på varann och har kul och skönt, att det är spännande.
  • Anonym (jag hade en gång en dröm)

    En del säger att det viktigare att den är hård. Ingen kuk är lika hård som livet.

  • Anonym (Ja)

    Hört flera kvinnor klaga på kukar som varit för långa. Vem vill ha en kuk som dundrar in i livmodertappen? Har även en väninna som träffade en kille vara kuk var för grov för henne.

  • 19mark82

    vissa kvinno hävdar att det är lättare att ta emot en stor kuk i rumpan är i fittan, stämmer det? Jag förstår inte hur det vore möjligt

  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-12 08:52:16 följande:
    Mer känslan tror jag. Att man är kåta på varann och har kul och skönt, att det är spännande.
    Exact !
  • Anonym (Rty)
    19mark82 skrev 2024-05-13 10:17:20 följande:

    vissa kvinno hävdar att det är lättare att ta emot en stor kuk i rumpan är i fittan, stämmer det? Jag förstår inte hur det vore möjligt


    Nej
  • Anonym (Rty)
    Anonym (jag hade en gång en dröm) skrev 2024-05-12 08:52:16 följande:
    Mer känslan tror jag. Att man är kåta på varann och har kul och skönt, att det är spännande.
    Ja detta
  • Anonym (MB)

    Alltså 18-20 är en bra size, inte större. Sen om man ska välja mellan köttkuk och blodkuk så tar jag hellre 20cm blodkuk än köttkuk, blir lite mycket med köttkuk. En riktigt grov 16-17cm är inte fel det heller, fyller ut bra vid g-punkten. 


     

  • Anonym (HmJ)
    19mark82 skrev 2024-05-13 10:17:20 följande:

    vissa kvinno hävdar att det är lättare att ta emot en stor kuk i rumpan är i fittan, stämmer det? Jag förstår inte hur det vore möjligt


    Knappast 
  • Anonym (Trång)
    19mark82 skrev 2024-05-13 10:17:20 följande:

    vissa kvinno hävdar att det är lättare att ta emot en stor kuk i rumpan är i fittan, stämmer det? Jag förstår inte hur det vore möjligt


    Det stämmer nog inte 
  • Anonym (Annika)

    Lång kuk är extremt oskönt och värdelöst. Jag avskyr långa, det gör så förbannat ont när de kommer för långt in så man ör på helspänn hela tiden.

    Men när vi kvinnor pratar storlek så är det ju tjockleken. Det ör omkretsen dom spelar roll, och ja, ju grövre desto skönare.

    De enda som tror att stor kuk= lång kuk är oerfarna män som sett för mycket på porrfilm. Ingen kvinna tycker en långsmal kuk är skönt jag lovar.

  • Anonym (Linda)
    19mark82 skrev 2024-05-13 10:17:20 följande:

    vissa kvinno hävdar att det är lättare att ta emot en stor kuk i rumpan är i fittan, stämmer det? Jag förstår inte hur det vore möjligt


    Stämmer absolut på mig!! 
  • Miss Sunny
    Anonym (Annika) skrev 2024-05-13 19:44:54 följande:

    Lång kuk är extremt oskönt och värdelöst. Jag avskyr långa, det gör så förbannat ont när de kommer för långt in så man ör på helspänn hela tiden.

    Men när vi kvinnor pratar storlek så är det ju tjockleken. Det ör omkretsen dom spelar roll, och ja, ju grövre desto skönare.

    De enda som tror att stor kuk= lång kuk är oerfarna män som sett för mycket på porrfilm. Ingen kvinna tycker en långsmal kuk är skönt jag lovar.


    Klockrent !

    Tjocklek + grov och ådrig, men famför allt ....  Riktig hård. 
  • Anonym (Sökande)
    Anonym (Annika) skrev 2024-05-13 19:44:54 följande:

    Lång kuk är extremt oskönt och värdelöst. Jag avskyr långa, det gör så förbannat ont när de kommer för långt in så man ör på helspänn hela tiden.

    Men när vi kvinnor pratar storlek så är det ju tjockleken. Det ör omkretsen dom spelar roll, och ja, ju grövre desto skönare.

    De enda som tror att stor kuk= lång kuk är oerfarna män som sett för mycket på porrfilm. Ingen kvinna tycker en långsmal kuk är skönt jag lovar.


    Som singelman hänger jag på diverse forum för singlar, kontakter, dejting e.t.c, både för sexuella kontakter och för mer seriösa förhållanden.

    I 99% av fallen där kukmått nämns (från båda könens håll och det är inte sällsynt att det nämns av tjejer/kvinnor) så är det enbart längd.

    I ytterst få fall uttrycks det att det snarare är grovleken än längden som spelar roll och i de fallen specificeras inga mått.
  • Anonym (Annika)
    Anonym (Sökande) skrev 2024-05-13 23:27:49 följande:
    Som singelman hänger jag på diverse forum för singlar, kontakter, dejting e.t.c, både för sexuella kontakter och för mer seriösa förhållanden.

    I 99% av fallen där kukmått nämns (från båda könens håll och det är inte sällsynt att det nämns av tjejer/kvinnor) så är det enbart längd.

    I ytterst få fall uttrycks det att det snarare är grovleken än längden som spelar roll och i de fallen specificeras inga mått.

    Det är bara folk som gillar analsex som föredrar långa, typ män och kvinnor som är anatomiskt avvikande i vaginan. Analen har inget stopp vet du men det har vaginan, och där det tar stopp sitter en livmodertapp som gör skitont att stöta emot.

    Så ja att bögar gillar långa fattar jag, för analen tar inte slut. 

    Har du verkligen haft sex nån gång med en kvinna på riktigt? 


    En 20+ kuk går inte att komma in hela vägen in, men många kill försöker ändå trycka in den den så långt det går. Stor smärta för de flesta. Kroppskontaken blir sämre när han inte kommer hela vägen in dessutom utan 7 cm är utanför.

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Annika) skrev 2024-05-14 17:13:38 följande:

    Det är bara folk som gillar analsex som föredrar långa, typ män och kvinnor som är anatomiskt avvikande i vaginan. Analen har inget stopp vet du men det har vaginan, och där det tar stopp sitter en livmodertapp som gör skitont att stöta emot.

    Så ja att bögar gillar långa fattar jag, för analen tar inte slut. 

    Har du verkligen haft sex nån gång med en kvinna på riktigt? 


    En 20+ kuk går inte att komma in hela vägen in, men många kill försöker ändå trycka in den den så långt det går. Stor smärta för de flesta. Kroppskontaken blir sämre när han inte kommer hela vägen in dessutom utan 7 cm är utanför.


    Klokaste som skrivits i ämnet på länge.
  • Poison82

    Nä det är inte alltid bättre anser jag men den behöver ha en viss storlek och grovlek för att det ska bli skönt helt klart. Det kan vara skönt med en mindre också så det är inte avgörande men helt klart föredrar jag någon välutrustad

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är det skönare med större kuk???