• Spicy woman

    Bleka ollonet!

    Jag vill att min man ska gå och bleka sitt ollon.
    För det ser ut som om han har doppat den i bajs.
    Samtidigt kan han ju lysa med den så han hittar rätt.

  • Svar på tråden Bleka ollonet!
  • Bebis

    Om jag förstått saken rätt klantar han sig och kör den i nr2 vilket resulterar i att den blir brun och att du därför vill bleka den så han kan lysa och hitta rätt hål?


    Don't Panic
  • Spicy woman
    Bebis skrev 2008-05-10 19:20:01 följande:
    Om jag förstått saken rätt klantar han sig och kör den i nr2 vilket resulterar i att den blir brun och att du därför vill bleka den så han kan lysa och hitta rätt hål?
    Ja precis så är det.
  • Nenne2

    Jag var tvungen att läsa två gånger för att försäkra mig om att jag läst rätt!!! Jöses, det finns allt möjligt konstigt här inne på forumet.....

  • ssandraa

    Jag tycker det är en jättebra ide. Men om han inte vill så kan ni ju prova självlysande kondomer.

  • Spicy woman

    Ja verkligen. Håller med att det finns mycket konstigt i FL-världen

  • meic

    Det är inte så att han är gravid? Det är ju så många som skriver och frågar vad de får och inte får äta under graviditeten, han har kanske missat det och fått denna biverkan av det???!

  • Spicy woman
    ssandraa skrev 2008-05-10 19:22:49 följande:
    Jag tycker det är en jättebra ide. Men om han inte vill så kan ni ju prova självlysande kondomer.
    Självlysande kondomer är bara skit. De lyser ju knappt något. Fast man står under en lampa i flera timmar, så man ser svarta bollar efter ett tag.
  • Spicy woman
    meic skrev 2008-05-10 19:24:25 följande:
    Det är inte så att han är gravid? Det är ju så många som skriver och frågar vad de får och inte får äta under graviditeten, han har kanske missat det och fått denna biverkan av det???!
    Nja det tror ja väl inte.
  • Bebis

    kan han inte knyta fast en ficklampa runt ena låret då så han ser bättre?


    Don't Panic
  • ssandraa

    Spicy woman skrev 2008-05-10 19:24:26 följande:


    Självlysande kondomer är bara skit. De lyser ju knappt något. Fast man står under en lampa i flera timmar, så man ser svarta bollar efter ett tag.
    Tejpa en ficklampa vid roten. Rekomenderar silvertejp och att han rakar området innan. Nu tycker jag att du är lite inkonsekvent, svarta bollar är okej men inte bruna ollon?
  • Spicy woman
    ssandraa skrev 2008-05-10 19:28:30 följande:
    Spicy woman skrev 2008-05-10 19:24:26 följande:
    Tejpa en ficklampa vid roten. Rekomenderar silvertejp och att han rakar området innan. Nu tycker jag att du är lite inkonsekvent, svarta bollar är okej men inte bruna ollon?
    Nja men de här svarta bollarna flyger i taket och det är också jävligt störande.
  • jenni84

    vanligt blekmedel funkar kanon.....provade igår på min sambo och nu lyser det fint upp hela sovrummet.....

  • Tecken

    Har du testat klorin? Det svider lite grann, men resultatet blir lysande!

  • jenni84

    fast det luktar så surt efteråt...inte så upphetsande kanske


    Tecken skrev 2008-05-10 22:31:38 följande:
    Har du testat klorin? Det svider lite grann, men resultatet blir lysande!
  • Tecken
    jenni84 skrev 2008-05-10 22:34:26 följande:
    fast det luktar så surt efteråt...inte så upphetsande kanske
    Vaddå, så du ser bara ollonet som något upphetsande? :-P
  • jenni84

    nej nu är den juh blekt så nu är den praktiskt vid kvällsläsningen med


    Tecken skrev 2008-05-10 22:37:48 följande:
    Vaddå, så du ser bara ollonet som något upphetsande? :-P
Svar på tråden Bleka ollonet!