• Anonym

    Kompisen går bakom ryggen på mig....

    Jag och min kille har ett par som vi har som gemensamma kompisar, det var så vi träffades, jag berättade saker för min bästa kompis här i förtroende och nu är jag gravid och hon går bakom ryggen på mig och berättar för min kille när jag inte är med vad jag har sagt till henne och vad hon tycker om graviditeten och vad alla andra "våra" kompisar tycker, vilket är hans kompisar och jag är han tjej som kommit in via honom.
    Mitt ex pratar med min kompis och säger massa saker som inte är sant, och hon tror mer på honom än vad hon tror på mig, jag har hjälpt dom i vått och tort och ställt upp och så drar hon mattan under fötterna på mig känns det som i alla fall...
    ska jag lita på henne, eller jag ska bara träffa henne när min kille är med??

    kan oxå säga att vad hon sa till min kille har fått min kille att tvivla om han vill ha barn... gör kompisar såhär??? hjälp mig, har jag gjort fel, är jag ego, eller är det hon som gör fel?? är hon ego,....... vad gör jag snälla hjälp mig, jag måste få ett svar, och henne vill jag inte prata med riktigt än, för hon hör inte av sig till mig när jag försöker bygga upp denna kontakt igen, för hon tyckte att om vi skulle fortsätta så får vi bygga från ruta ett igen..... kan någon hjälpa mig har ni varit i samma situation hur gjorde ni, snälla.... hjälp mig och komma dän från denna gropp jag befinner mig i, kan inte prata med någon om detta, för jag litar inte på någon i min närhet för jag vet ju inte om det stannar där, vill inte ha deet så här igen.... pratar ju bara med min kille och knappt det....!!!

  • Svar på tråden Kompisen går bakom ryggen på mig....
  • Almira

    Låter som om hon är avundsjuk och det är väl ingen riktig vän som skulle bete sig som henne. Tyvärr skulle jag nog inte betrakta henne som en vän och jag skulle nog säga upp kontakt med sådan människa.

  • Anonym
    Almira skrev 2007-11-21 00:15:47 följande:
    Låter som om hon är avundsjuk och det är väl ingen riktig vän som skulle bete sig som henne. Tyvärr skulle jag nog inte betrakta henne som en vän och jag skulle nog säga upp kontakt med sådan människa.
    Men hur gör jag då, med tanke på att min kille är ju kompis med dom... hur gör jag då när vi ska dit... ska jag vara hemma??
  • Milsan065

    Jag är en skolungdom i gymnasiet på 17 år. På senaste har jag haft lite jobbigt med min kille och jag har pratat med mina vänner om det och nu håller dem på och viskar dem om honom precis framför min. Till exemple nu sitter dem och kollar på bilderna på min insta och skrattar åt bilderna på oss tillsammans. Vad tycker ni om detta, är det okej eller vad tycker ni? 

  • Anonym (XXX)

    Det låter inte som att ni är mogna att ha barn. SLÄPP dessa kompisar, ni ska bli en familj nu! Kompisarna är inte viktiga längre. Ni kan så småningom få nya vänner bland andra småbarnsfamiljer. 

Svar på tråden Kompisen går bakom ryggen på mig....