• mammatillvictor

    Vi kommer hem på fredag!!!!

    Alltså Carlson Wagonlit är ju sååå toppen! De har trollat fram flygbiljetter åt oss redan på torsdag!Så på fredag är vi hemma!!! Toppen!!! Underbart!

    Är så uppspelt att jag inte kan sova, kl är typ ´sent här men det går inte att sova!

    Kram

  • Svar på tråden Vi kommer hem på fredag!!!!
  • Tufselina

    Välkomna hem!!!!
    Kommer ihåg den där tidsomställningen, tror vi var de enda i kvarteret som åt frukost vid 3-tiden på morgonen......

  • Oktober84

    Välkomna hem och grattis till lille Victor!!

  • meij

    Välkomna hem! Lycka till!


    Tjing anncha- lycklig mamma till Iris Meijie
  • MalleNalle

    Välkomna hem igen! Hoppas att flygresan gick bra, vad härligt att ni fick ett sånt härligt mottagande på Landvetter. Han är sååååååå oooootroooligt söööööt! Ni ska vara så stolta över att ha fått en sån underbar son.

  • Teea

    Välkomna hem!
    Ni åkte som ett par - och kom hem som en hel familj!

    Så underbart!

  • mammatillvictor

    Ja, vi är jättestolta, känns så fantastiskt! Här sitter jag nu, kl 02.27 och maken sitter på golvet med Victor som är hur pigg som helst och leker, varken jag eller maken är pigga dock Men så lyckliga! Det är lyckan som gör att vi orkar vara uppe i tid och otid! Vi har haft en sådan enorm tur att vi fick just honom, vi passar varandra så enormt bra! Man får rätt barn helt enkelt! Allt känns så rätt! Det är en stor omställning för honom just nu och sömnen går väl sådär. Maten går hur bra som helst dock. Han avskyr att ha strumpor och skor på fötterna, han vill gå barfota alltid Får försöka vänja honom vid det, får kämpa helt enkelt men jag är ju glad att det är det som vi får kämpa med och inte andra saker. Han är så glad i oss, han visar hur mycket han älskar oss, det är så underbart!

  • Isis

    Oj, så härligt det låter! Man blir riktigt rörd... Och längtar givetvis ännu mer efter den kommande egna knodden. Stort välkommen hem och lycka till med ALLT!
    Kram i natten!

  • Hannah74

    Åh, vad roligt. Såg detta idag så nu är ni väl hemma! Underbart


    Äntligen gravid!
  • Fru Mmm

    GRATTIS !!!
    Gläds sååå med er!

    Jag var inne i ditt galleri och såg bilderna, helt underbart söt är han!!!

  • mammatillvictor

    Tack alla! Livet leker!! Kramar på er alla underbara vänner!

Svar på tråden Vi kommer hem på fredag!!!!