• Anonym (Oskulden)

    20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??

    Hej, läste ett inlägg för ett tag sedan, om en tjej som var 18 år och oskuld och inte hade haft någon pojvän alls. Här är en till och jag undrar nu om det finns flera här på FL som är oskulder och runt 20-25 år.

    Jag är oskuld eftersom att jag aldrig har haft en pojkvän! Eller haft sex med en kille bara för att ha det.... Kan bero på mycket men mest på att jag aldrig är ute på krogen och festar eller söker med ljus och lyckta på nätet efter någon. Kanske det att jag inte ser helt perfekt ut heller....

    För ca 1 år sedan fick jag kntakt med en kille över nätet jätte trevlig... vi pratade via nätet och i telefon, men sen vågade jag inte åka och träff ahan och allt rann ut i sanden... kommer jag aldrig att hitta någon..??

    Finns det flera somär i sama sits som jag.. så skulle det vara roligt att å kontakt med er...

  • Svar på tråden 20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??
  • Anonym (Man)

    Man behöver inte partaja eller gå på krogen för att träffa någon.
    Gå dit du trivs! det kan vara en kvällskurs, danskurs, högläsning på biblioteket, etc etc.

    Huvudsaken är att VISA SIG UTE och vara social. För drömprinsen/prinsessan kommer väldigt sällan flygande in genom köksfönstret.

  • Anonym (mamma)

    Jag var 19 när jag blev tvingad till att bli av med oskulden...

  • Dino78

    Jag var 22 år när blev av med min. Sen var jag 24 när jag träffade min försat pojkvän. Hade aldrig ens vart kär innan.
    Så jag vet hur det är.


    DIF i själ och hjärta
  • Anonym

    Jag träffade min första kille när jag var 17. Vi var tillsammans i 1,5 år men det kändes aldrig rätt att förlora oskulden till honom. (vi hade sex men aldrig samlag.) Nu efteråt är jag jätteglad att jag inte lät honom övertala mig till något som jag inte ville. Han var och är en skitstövel. (Jag fick psykiska besvär och ätstörningar av hur han behandlade mig...)

    I alla fall... Ungefär ett halvår efter att vi gjort slut träffade jag en ny kille som var den förste pojkvännens motsats. Han brydde sig om mig på riktigt. Nu i efterhand känns det lite romantiskt att vi förlorade oskulderna tillsammans. Vi var då runt 20. Vi har varit nu ihop i 6 år, är förlovade, har hus och en underbar son på 8 månader!

    Mitt liv hade ju inte varit direkt annorlunda även om jag förlorat oskulden till den första killen, men jag tycker att det är bättre att vänta tills det känns rätt än att få det "överstökat".

  • Anonym (ingen fara)

    det är nog BETYDLIGT vanligare än man tror att folk är oskulder "länge" och/eller inte har sex särskilt ofta alls. själv var jag 19 och desperat när jag blev av med oskulden på ett ganska ohett sätt. sen hade jag inte sex särskilt många gånger alls (typ... en gång i fyllan) innan jag träffade min pojkvän när jag var 24. jag är liksom inte ful eller missanpassad på något sätt, men det är bara så det är. lite pinsamt kanske om man ska prata om det med de där tjejkompisarna som inte varit singlar många veckor sedan de var 15 år, men det är inget som spelar roll i långa loppet. man får bita ihop och tänka att det kommer när det kommer.

  • Anonym

    Jag var 23 när jag förlorade oskulden och det var även den första kille jag blev tillsammans med. Jag tycker att det är viktigt att vänta tills det verkligen känns rätt. Kram

  • Anonym (x)

    Känner tre fina killar över 30 som jag är 90% säker på att de är oskulder.

    Själv var jag 19 och blev ihop med en kille mest för att få ha sex. Väldigt kul och bra kille men jag var aldrig kär i honom. Oj nu lät det tragiskt, det var det inte, det var härligt men vi höll bara ihop nån månad.

    Det finns folk i alla åldrar från 15 och uppåt som upplever det som ett problem att de är oskuld. Själv hade jag gärna haft nån att ha sex med redan när jag var 15-16 men jag träffade ingen!

  • Anonym

    Själv var jag 14 när jag blev av med oskulden, alldeles för tidigt tycker jag nu. Just nu känner jag att jag lika gärna kunde vänta tills jag blev äldre med att ha sex första gången.

  • Anonym (oskuld 19)

    Jag är likadan. Jag är 19 och har aldrig haft sex. Jag har aldrig haft pojkvän heller. När jag var mellan typ 14-17 var jag sjukt osäker och trodde alla killer drev med mig haha.. :( Och när jag var 18 blev jag mer säker men hade så fullt upp i skolan så hann liksom inte träffa killar (jag var ute såklart men det var bara något den kvällen).
    Nu när jag tagit studenten och fyllt 19 känner jag mig säker och jag har egentligen inte problem att få en kille intresserad av mig.  Nu är det nog bara en tidsfråga. Men känns ändå rätt jobbigt att säga att jag är 19 och oskuld.. kanske blir 20 men det hoppas jag inte. Vill ha sex ngn  gång iaf innan jag tänkte flytta utomlands.. :)

  • Anonym (Lugnt)
    Anonym (oskuld 19) skrev 2013-09-30 14:06:18 följande:
    Jag är likadan. Jag är 19 och har aldrig haft sex. Jag har aldrig haft pojkvän heller. När jag var mellan typ 14-17 var jag sjukt osäker och trodde alla killer drev med mig haha.. :( Och när jag var 18 blev jag mer säker men hade så fullt upp i skolan så hann liksom inte träffa killar (jag var ute såklart men det var bara något den kvällen).
    Nu när jag tagit studenten och fyllt 19 känner jag mig säker och jag har egentligen inte problem att få en kille intresserad av mig.  Nu är det nog bara en tidsfråga. Men känns ändå rätt jobbigt att säga att jag är 19 och oskuld.. kanske blir 20 men det hoppas jag inte. Vill ha sex ngn  gång iaf innan jag tänkte flytta utomlands.. :)

    Ta det lugnt. Det är ingen brådska. Min fru förlorade oskulden när hon var 22 och ångrade att hon inte väntade längre. Det är inget problem att fara utomlands som oskuld. Kanske du förlorar den på ett mera spännande sätt där än hemma...
  • Anonym (anonym tjej, 20 (snart 21) år)

    Jag är också oskuld och har inte haft ett förhållande eller kysst någon. Jag känner att jag tar det i min takt. En annan sak är att jag inte heller dejtar eller har dejtings appar då jag har svårt att lita på folk let alone folk man träffar på internet. Ibland kan jag känna att jag skäms men oftast tänker jag inte på det. Det händer när det händer och det är ok. Just nu fokuserar jag mer på min mentala hälsa och jobb-karriär. 

  • Anonym (Pojk snopp)

    Jag är en 50 årig oskuld som aldrig penetrerat någon pga att min lilla snopp ser ut som en liten pojk snopp som helt förändrar kvinnors syn på mig när dom sett den. Jag har däremot fått slicka dom och pulla dom samt massera dom och har jag haft tur har de hänt dom lekt med min snopp och låtit mig få komma och jag antar att de räknas som att jag ännu är oskuld

  • Anonym (ABC)
    Anonym (anonym tjej, 20 (snart 21) år) skrev 2024-02-01 17:30:01 följande:

    Jag är också oskuld och har inte haft ett förhållande eller kysst någon. Jag känner att jag tar det i min takt. En annan sak är att jag inte heller dejtar eller har dejtings appar då jag har svårt att lita på folk let alone folk man träffar på internet. Ibland kan jag känna att jag skäms men oftast tänker jag inte på det. Det händer när det händer och det är ok. Just nu fokuserar jag mer på min mentala hälsa och jobb-karriär. 


    Man ska ta det i sin takt
  • Anonym (Nja)
    Anonym (Pojk snopp) skrev 2024-02-01 23:26:34 följande:

    Jag är en 50 årig oskuld som aldrig penetrerat någon pga att min lilla snopp ser ut som en liten pojk snopp som helt förändrar kvinnors syn på mig när dom sett den. Jag har däremot fått slicka dom och pulla dom samt massera dom och har jag haft tur har de hänt dom lekt med min snopp och låtit mig få komma och jag antar att de räknas som att jag ännu är oskuld


    Ärligt talat så är du inte oskuld eftersom du haft sexuella aktiviteter. Jag räknar oralsex som sex men kanske bara är jag.

    Vad räknas som oskuld liksom? Jag har penetrerat kvinnor men aldrig kommit i dom. Men kommit genom oralsex eller att kvinnan onanerat åt mig. Är jag oskuld för det? Hur länge måste man ha sex för att det ska räknas som sex?
  • Anonym (Elektra)

    Jag var en av dem som såg till att "bli av med oskulden" för att inte ligga efter "alla andra" (som säkert var lika osäkra som jag).

    I efterhand så ångrade jag mig något enormt. Det kändes kallt på något sätt. Jag önskar verkligen att jag hade väntat tills jag var mogen och allt känts rätt.

    Men jag var en av dem som trodde att mitt värde låg i om jag hade en pojkvän eller inte och då ingick  sex. Så det gällde liksom att bli av med det hinder som oskulden innebar. Trodde jag.

    "Bli av med", vilket hemskt uttryck egentligen, som att det vore en sjukdom som det gäller att bota.

    Nej, jag tycker att du ska vara stolt över att du har integritet nog att inte ta första bästa för att "få det gjort". Tids nog träffar du någon som känns rätt, som du känner dig trygg med.

    Tills dess, var stolt över dig själv!

  • Anonym (C)

    Jag var 27 år när jag blev av med min. Har inte heller varit någon krogtjej som tyckt om att festa. Hade en kort period där jag var stressad över att jag skulle dö som oskuld men nu med facit i hand kan jag säga att jag då oroade mig i onödan. Till slut nådde jag en punkt där jag kände att har jag väntat så här länge kan jag lika gärna vänta tills jag träffar någon kille som jag verkligen vill ha sex med. Jag brukar tänka om mig själv att jag är en late bloomer och har tagit igen det sedan dess men för att jag själv velat och inte för att någon har pressat mig till det.

  • Anonym (Feta Anna)
    Anonym (Oskulden) skrev 2007-07-22 19:45:05 följande:
    20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??

    Hej, läste ett inlägg för ett tag sedan, om en tjej som var 18 år och oskuld och inte hade haft någon pojvän alls. Här är en till och jag undrar nu om det finns flera här på FL som är oskulder och runt 20-25 år.

    Jag är oskuld eftersom att jag aldrig har haft en pojkvän! Eller haft sex med en kille bara för att ha det.... Kan bero på mycket men mest på att jag aldrig är ute på krogen och festar eller söker med ljus och lyckta på nätet efter någon. Kanske det att jag inte ser helt perfekt ut heller....

    För ca 1 år sedan fick jag kntakt med en kille över nätet jätte trevlig... vi pratade via nätet och i telefon, men sen vågade jag inte åka och träff ahan och allt rann ut i sanden... kommer jag aldrig att hitta någon..??

    Finns det flera somär i sama sits som jag.. så skulle det vara roligt att å kontakt med er...


    Jag har varit i liknande situation som du. Jag blev mobbad typ igenom hela skolan, låg-, mellan- högstadiet och gymnasiet, för att jag är överviktig och det ger inte självförtroendet några fördelar. Därför undvek jag att gå ut på krogen eller gå på fester. Jag skulle ju ändå bli illa behandlad. Provade några dejtingappar efter gymnasiet. Det gick heller inte så bra. Jag ser nog ok ut i ansiktet (då menar jag bara ok) men för övrigt har jag stora och rejält hängiga bröst. Inte ens bästa bh:n rår på dem. Jag har en fet röv och lår som jag vet inte vad, mage som är stor och hänger?.. 
    La bara upp en ansiktsbild och hittade en trevlig kille att prata med. Vågade till slut gå på en dejt. Det första han säger när vi ses IRL är ?Oj! Du var ju rätt fet!? Sen var den dejten slut! Det knäckte mig totalt! Jag var bara hemma efter det. Pluggade på distans så behövde inte gå ut mer än när jag skulle handla. Det var en fruktansvärd period i mitt liv!
    Till slut var jag tvungen att göra något. Tänkte att det skulle börja med min vikt. Hade hört att det är väldigt lite folk på gymmen tiiiiidigt på morgonen och att det var mest äldre där då. 
    Är jag smal och fit nu?? Öööhhh, nä inte direkt men jag har mycket bättre självförtroende, är bra mycket starkare både fysiskt och psykiskt. Efter ett tag förstod jag att jag blivit rätt så bra på knäböj och marklyft. Såpass att det imponerade på en del killar/män där på gymmet. Började prata med en äldre (15 år äldre) och vältränad kille och efter ett halvår frågade han om jag ville gå och ta en fika med honom. 
    Heeeeelt gaaaalet! En kille som frågade mig det! Hade aldrig hänt förut! 
    Nu mera är han min sambo och jag är såååå lycklig! Han är den enda kille jag har haft sex med och jag hoppas det förblir så resten av mitt liv. Vi ska gifta oss i sommar!

    Livet kan vända om man vågar lite?.. Men man måste också räkna med bakslag men inte låta dem styra en.
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Feta Anna) skrev 2024-02-04 12:09:46 följande:
    Jag har varit i liknande situation som du. Jag blev mobbad typ igenom hela skolan, låg-, mellan- högstadiet och gymnasiet, för att jag är överviktig och det ger inte självförtroendet några fördelar. Därför undvek jag att gå ut på krogen eller gå på fester. Jag skulle ju ändå bli illa behandlad. Provade några dejtingappar efter gymnasiet. Det gick heller inte så bra. Jag ser nog ok ut i ansiktet (då menar jag bara ok) men för övrigt har jag stora och rejält hängiga bröst. Inte ens bästa bh:n rår på dem. Jag har en fet röv och lår som jag vet inte vad, mage som är stor och hänger?.. 
    La bara upp en ansiktsbild och hittade en trevlig kille att prata med. Vågade till slut gå på en dejt. Det första han säger när vi ses IRL är ?Oj! Du var ju rätt fet!? Sen var den dejten slut! Det knäckte mig totalt! Jag var bara hemma efter det. Pluggade på distans så behövde inte gå ut mer än när jag skulle handla. Det var en fruktansvärd period i mitt liv!
    Till slut var jag tvungen att göra något. Tänkte att det skulle börja med min vikt. Hade hört att det är väldigt lite folk på gymmen tiiiiidigt på morgonen och att det var mest äldre där då. 
    Är jag smal och fit nu?? Öööhhh, nä inte direkt men jag har mycket bättre självförtroende, är bra mycket starkare både fysiskt och psykiskt. Efter ett tag förstod jag att jag blivit rätt så bra på knäböj och marklyft. Såpass att det imponerade på en del killar/män där på gymmet. Började prata med en äldre (15 år äldre) och vältränad kille och efter ett halvår frågade han om jag ville gå och ta en fika med honom. 
    Heeeeelt gaaaalet! En kille som frågade mig det! Hade aldrig hänt förut! 
    Nu mera är han min sambo och jag är såååå lycklig! Han är den enda kille jag har haft sex med och jag hoppas det förblir så resten av mitt liv. Vi ska gifta oss i sommar!

    Livet kan vända om man vågar lite?.. Men man måste också räkna med bakslag men inte låta dem styra en.
    Tror du TS fortfarande är oskuld nu 17 år senare?
Svar på tråden 20 år och oskuld och ingen pojkvänn! Någo mera??