• Millis H

    dekorationer till dop

    Hej...
    är det någon som har lite tips på bordsdekorationer till mitt dop

  • Svar på tråden dekorationer till dop
  • Carolaj83

    beror väl på vad ni vill ha för tema, själv ska ja ta små barnmatsburkar sätta sidenband runt o ha små buketter med blommor i, sen små blåa onfetti stenar, har köpt billiga lakan på ikea som ja ska ha som dukar...med blommor kan man göra sååå mycket fina bordsdekorationer o de e många här på familjeliv som har dekorerat med godis, annat tips e ju leksaksbilar de var ja inne på ett tag också

  • FredrikaS

    jag tog kort på sonen och satte på kartong och satte dem runt vaser med blommor i.. sen på borden tog jag höstlöv.(fast vi hade ju på hösten också) tryckte även ut alla hans namn i stora bokstäver och satte upp på väggen! det skulle verkligen vara hans dag!

  • biltokig1

    Vi hade tema "groda-prins" gjorde servettringar av halva toarullar och klädde i guldfolie, små godisgrodor på bordet och så vaser med en liten groda i botten med flytblommor i. Fanns små ljuslyktor i lokalen vi lånade så de fick oxå rum.

    Gjorde ett stort kollage om Monz oxå med bilder i svart/vitt på honom... blev jätte fint!!!

    Finns lite bilder i mitt galleri.


    Monz 061127 Mammas lilla prins!!!
  • Jessica24
    Jag har några bilder i mitt Galleri

      
    ♥ Victor 14/3-2006 ♥ +
  • gresligagreta

    jag har lite fint i mitt galleri, skryt skryt!

  • Babyyy

    Vi hade vita dukar, buketter med blandade blommor-blå i mitten..och blå godis grodor i skålar och på bordet. Hade oxå servetter med hans namn på. Finns några bilder i mitt galleri, men tycker att det såg mycket bättre ut i verkligheten

  • Lilja07


    så här gjorde vi.

    Nu ska vi ha nästa dop i sommar, så jag vill ha tips
    ~~ Mamma till Sanna & Felicia ~~
  • Askatt

    Ok, detta kanske är lite för "mycket" för vissa...en lite Amerika känsla, men jag gillar det....

    Hittade bordsdekorationer, ballonger mm. på denna sida.
    Beställde och fick grejerna snabbt.
    www.bodega.se
    kolla under menyn "Festhögtider" och under "Dop".

  • shoto77176

    För bordsdekorationer till ett dop kan du överväga något unikt och lekfullt, som att använda "Dinosaurie leksaker". Dessa små figurer kan ge en rolig och personlig touch till ditt arrangemang. Du kan placera dinosaurierna som små accentdetaljer på borden, kanske tillsammans med mer traditionella dopdekorationer som ljus och blommor för att skapa en fin balans.


    Dinosaurieleksakerna kan också fungera som en underhållande detalj för eventuella barn som närvarar. För att få det att passa bättre med dopets stämning, kan du välja pastellfärger eller mjuka toner för dinosaurierna, eller använda dem tillsammans med naturliga dekorationer som gröna växter.

Svar på tråden dekorationer till dop