Adopterar du bort barnet om det får rött hår?
Angående folk som är lite skraj för att få en kotte med den vackra färgen RÖD!!
Angående folk som är lite skraj för att få en kotte med den vackra färgen RÖD!!
Min sambo har rött hår, så mina framtida barn får gärna ha rött hår. Tycker det bara är gulligt på barn.
EN helt ärlig kommentar.
Jag är lite rädd för riktiga rödtottar efter att ha blivit skrämd som liten av ett barnprogram (för äldre barn), har aldrig riktigt kommit bort från obehaget.
Fobi??
EN helt ärlig kommentar.
Jag är lite rädd för riktiga rödtottar efter att ha blivit skrämd som liten av ett barnprogram (för äldre barn), har aldrig riktigt kommit bort från obehaget.
Fobi??
Så dumt, jag rakar av allt på barnet.
nej...
Min dotter har GULD rött hår och det är så JÄVLA fint!!!
Ville i ärlighetens namn inte ha rött hår på mina barn och trodde verligen inte att jag kunde få det. Min son är jättemörk och min dotter jätteljus.. Jätteskumt..
Nu ÄLSKAR jag hennes hår! Hon har bara liiite med det är sååå... ja herregud jag är kär i hennes hår. Världens finsate mjukaste röda guld hår! =)
Nej, jag skulle nog färga det meddetsamma..
Självklart!
Jag letar fribilt, men det är inte någon som vill ha min son, inte ens mot betalning...
nr 5 he he he min son hade rött hår när han föddes FAKTISKT
har själv rött hår så mina barn får gärna ha det
Tycker att rött hår är det snyggaste som finns.
jag trodde och hoppades att oliver skulle vara röhårig, men älskar honom lika mycket som blond... får se med nummer 2 här...
Lurksmulan- Icke, han är en fin man tycker jag!
Suck!
Jag stod i valet och kvalet då min son föddes med läskigt rött hår. Som tur var var det bara tillfälligt. Nu är han en riktig lintott, Tack och lov..
Jag har mörkrött hår och jag VILL att mina barn också ska få det. Jag känner mig speciell. Alla andra har ju antingen ljust eller mörkt hår och ser inte unika ut. Jag får jämt så mycket komplimanger om mitt utseende, särskilt håret.
Det är till och med så att jag blivit lite osäker på ifall jag vill ha barn med min sambo då han har brunt hår och jag tror inte att det finns några röda gener i hans släkt och då verkar det vara väldigt liten chans att barnen får rött hår