• Me 86

    Möhippa?!

    Hejsan!

    jag ska vara tärna!!! Men då måste jag alltså komma på en oförglömlig möhippa! och därför skulle jag behöva eran hjälp.
    Vad gjorde ni på din möhippa? Vad var bra/dåligt? Vad kan man göra??

    Massa förslag tack!

  • Svar på tråden Möhippa?!
  • kela81

    jag ordnade min kompis möhippa för två år sen, först så kidnappade jag och två av de andra tjejerna henne, fixade henne (hår och makeup) å mötte upp resten av gänget hos en fotograf där hon fick ta bilder i sina bröllopsunderkläder som morrongåva åt sin man....sen så hadde vi picknick, åkte in till sturebades turkiska avdelning där vi badade och gjorde lerinpackning allihopa. sen fick hon göra lite uppdrag på stan...fråg folk om äktenskapsråd och fota "sin man om 10" så...på kvällen så åkte vi på räkkryssning Det var en superbra dag! Tycker både hon och jag....

    det var mycket jobb att fixa ihop allt och att hålla i allt...men jättekul! Försök att lyssna på din kompis och göra saker som hon verrkligen vill! Jag pratade om anndras möhippor med min kompis (både påhittade och sånt jag hört om) för att se hur hon reagerade....utan att ha frågat så hadde jag inte haft en anning om att hon ville ta foton

    Och nu så är hon min tärna...ska bli spännade att se vad hon hittar på...om hon hittar på nått...och när

  • Piri

    Gör saker som passar henne, men kanske på ett kul sätt.

    Min kompis gifte sig i våras och på hennes möhippa stod bland annat kroki (teckna nakenmodell) på schemat. Hon har ritat/målat sedan barnsben och det här blev ett kul sätt att "utnyttja" den talangen!

    Vi hade även spa-kväll hemma, en av tjejerna bor i ett hus med bastu och relaxavdelning. Där satt vi med ansiktsmasker och handdukar runt håret och berättade minnen av den blivande bruden. Eftersom vi alla lärt känna henne under olika delar av livet blev det allt från barndomsminnen till arbetsrelaterade minnen. Det var kul!

    Det där med foton tyckte jag lät kul!

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Möhippa?!