• Matillin

    Ni med håriga magar under graviditeten? fick ni en flicka eller pojke?

    Såg i en tråd att många med håriga magar fått flickor?

    Hur var det för er?
    Jag har fått hårig mage nu, men vet ännu inte vilket kön bebisen har?


    Vecka 17
  • Svar på tråden Ni med håriga magar under graviditeten? fick ni en flicka eller pojke?
  • Clobberella

    Får man mer hår på magen under graviditeten än man hade innan

  • Twid

    jag var luden på mage under graviditeten! oach ut kom våran underbara dotter!!

  • Kakan83

    jag har blivit hur luden som helst på magen! hihi...vet dock inte vad som kommer att titta ut


    Längtar efter dig pyret
  • Clobberella

    Där lärde jag mig något nytt. Verkar vara massa intressanta saker som händer när man blir gravid

  • jockesfru

    Hårig mage?...nej det har bara min man..=)


    Ludvigs mamma
  • maddiz

    Jag hade luden mage, men ut kom en pojke, föresten när jag tänker efter har jag haft det med alla

  • evaviola

    Min magen har blivit jätteluden och enligt BM väntar vi en pojke. Återstår att se.

  • Mli79

    Jag fick könshår upp till naveln, jättesexigt Ut kom en flicka.


    Mamma till Emma 2006-07-05
  • skruttmamman

    jag blev hårig på magen alla 3 gånger ... det blev 2 pojkar och en flicka.
    har även hört att om håret på benen växer långsamare så är det en flicka.. det stämde på mig ..

  • evaviola

    skruttmamman: OJ då, vad kommer komma ut hos oss då?! Hos mig växer håret långsammare på benen, men jag har blivit jätteluden på magen!

  • Matillin
    skruttmamman skrev 2006-09-12 14:40:15 följande:
    jag blev hårig på magen alla 3 gånger ... det blev 2 pojkar och en flicka.har även hört att om håret på benen växer långsamare så är det en flicka.. det stämde på mig ..
    Jag har faktiskt tänkt på att mitt hår på benen växer långsammare nu, kanske oxå får en tös då
    Vecka 17
  • Matillin
    Clobberella skrev 2006-09-12 14:32:02 följande:
    Får man mer hår på magen under graviditeten än man hade innan
    Jepps!
    Man får mer hår "överallt" i princip men vissa mer och vissa mindre.
    Det brukar försvinna efteråt har jag hört så man får väl hoppas på det då
    Vecka 17
  • Caylinn83

    Fick mörks hår under naveln när jag var gravid för 4 år sen, gjorde abort i v 11, men dem hann komma ändå..

  • Matillin

    verkar ju som min omröstning visar att det snarare är större risk för en pojke om man får hårig mage 


    Vecka 17
  • Moj Katile

    Jag fick pojke förra gången och nu väntar jag en flicka å samma symptom!

Svar på tråden Ni med håriga magar under graviditeten? fick ni en flicka eller pojke?