• Sammie

    Vad har ni på er hemma?

    Jag är ett "dåsmonster" som tar av mig jeansen eller vad jag nu har på mig så fort jag kommer innanför dörren. Sätter på mig mysbrallan och en skön tröja. Jag känner mig så himla tråkig, när det kommer folk och hälsar på så ser man ju alltid ut som en idiot. Så nu är jag nyfiken på vad ni går runt i för kläder när ni kommer hem? Det ska tilläggas att mina såkallade mysbrallor är nog det mest erotikdödande som finns i klädväg, men min sambo är gullig och säger att allt klär en skönhet. Så vad har ni på er egentligen?

  • Svar på tråden Vad har ni på er hemma?
  • Västeråstjej

    Så fort jag kommer innanför dörren går jag in i sovrummet och kastar av mig byxorna. Dom sitter ju åt så... Sen springer jag runt här hemma i trosor och t-shirt... tills nån kommer på besök så att säga då kryper jag i byxorna igen!

  • AA aa

    Samma kläder som jag har vanligtvis. Just nu (hemma med sjukt barn) mammajeans och omlott-tröja. Möjligtvis tar jag på mig mina trikåmammabyxor eller en hellång (ful!) kjol om magen spänner mycket och jag har gått i byxor med lite för hårt resår hela dagen.

    Anna v. 33

  • Tristan

    Gör som ovan.....men jag byter ut "de fula" mysbyxorna mot "fina".
    En jättebra investering tycker jag, att skaffa sig ett par stycken riktigt fina och gosiga hemmabyxor! Går på så sätt runt och är "mysig" men samtidigt respektabel i vardagen för barnen, sambon och inte minst plötsliga besökare...
    Kan inte gå länge i jeans, kjol o strumpbyxor mm än vad man behöver... och obekvämligheten infinner sig när jag kommer hem, av någon anledning?

  • Signatur

    Har samma kläder som under dagen om det inte är rikigt otäckt väder ute. Då åker myskläderna på. Så brukar jag ha myskläder på helgerna också.

  • Sammie

    Jag har många "fina" mysbrallor som jag skulle kunna använda och se respektabel ut i. Men de är ju inte alls lika skööööönaaa som de som är gamla och nötta, och för att inte tala om omoderna. Resår finns knappt så jag har ett "gällevarehäng" ner till knävecken och se är de alldeles för korta åxå. Men jag bara älskaaaaaaaar!!!!!!!! dom.

  • Mamma på heltid

    Jag är precis likadan. Min sambo hatar byxorna och t-shirtarna jag springer i. Men jag vill bara ha de skönasten och de jag är minst rädd om.
    Då man har små barn och springer runt spisen.

  • HelenaMaria

    Så fort jag kommer innanför dörren byter jag om till mysbyxor och en skön tröja, kastar BH:n gör jag också. Väntar jag besök piffar jag väl upp mig, men annars trivs jag bra i mina mjukisbyxor.

  • Tindrande

    Vi har ofta myskläder hemma båda två. Samma sak med lilla plutten, han dras på nåt bekvämt han med, ofta inga byxor.
    Jag tycker det är romantiskt att man kan gå som man vill och fortfarande kunna vara porriga :P

  • Sammie

    Ja jag håller med dig Tindrande, vi glider runt och dåsar både jag och min sambo. Men vi tänder på varann lika mycket för det, det tycker jag är ett bra bevis på att det är äkta kärlek.

Svar på tråden Vad har ni på er hemma?