• Agda90

    Varför kan vissa män inte förstå ett NEJ?

    Blev kontaktad här på fl idag. Med frågan om jag ville ha sexchatta. Tackade nej. Då kom nästa fråga om jag ville prata om livet, barn osv. Tackade nej. Då kom det IGEN (!!!) med sexuella antydningar om min man inte ville så kunde jag höra av mig...  (jag har förkortat texten extremt mycket men innebörden borde väl gå fram).

    Alltså upp med en hand nu och bekänn. Hur många här av det manliga släktet förstår inte ordet NEJ? Måste kvinnan ta till att ni är idioter och förklara att det ni gör är olagligt för att polletten ska ramla ner??

    Vad är det med ordet N E J som är så jäkla svårt att förstå?
    Har man sagt NEJ en gång så räcker det. Ett nej är ett nej! 

  • Svar på tråden Varför kan vissa män inte förstå ett NEJ?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag vet inte. Man hör om kvinnor som drar sig för att skriva med män eller träffa män, för männen kan inte ta ett nej och blir otrevliga, i vissa fall hotfulla. Det är ju tråkigt att de männen förstör för oss andra män. Jag själv kan ta ett nej. Jag frågar bara en gång och får jag nej så är det nej. Jag fattar det direkt. Och jag blir inte sur eller otrevlig.

  • Anonym (Lär sig inte)

    Män verkar inte kunna lära sig det där, och de enda männen som tar till sig och försöker bättra sig är de män som inte hade behövt ta åt sig öht.

    /tant bitter

  • Anonym (M)

    Det verkar ju finnas en anmälningsfunktion i meddelanden. Det kanske tar bättre 

  • Anonym (C)

    Många män verkar inte ha problem med att fatta men för många är som du beskriver. Häng ut dem kanske?

  • Agda90
    Anonym (M) skrev 2024-04-30 15:49:20 följande:

    Det verkar ju finnas en anmälningsfunktion i meddelanden. Det kanske tar bättre 


    Jag har anmält. 
  • Anonym (M)
    Agda90 skrev 2024-04-30 16:08:26 följande:
    Jag har anmält. 
    Ok, och fick det den där poletten att trilla ner hos dem?
  • Anonym (Paula)

    Att svara på meddelandet är för den sortens killar lika med att de har halva inne. Alla andra han skrivit till har ignorerat meddelandet, men du har visat att du vet att han existerar. Då tycker han att det finns stor anledning till att fortsätta att försöka.

  • Anonym (Lol)
    Anonym (Paula) skrev 2024-04-30 16:17:18 följande:

    Att svara på meddelandet är för den sortens killar lika med att de har halva inne. Alla andra han skrivit till har ignorerat meddelandet, men du har visat att du vet att han existerar. Då tycker han att det finns stor anledning till att fortsätta att försöka.


    Precis, svara inte ens. Vissa mäns sexualitet är så jävla horig och vidrig. 
  • Postman

    Svara inte dem som går över gränsen. Anmäl och blockera dem med tycker jag. Svårare än så behöver det inte vara. 

  • Tecum

    Tyvärr finns det idioter överallt, en utbredd åkomma som tar sig olika uttryck. Vissa är mer illa däran än andra.
    Men hur många män har skickat liknande meddelanden till dig? De flesta män förstår faktiskt enkla enstaviga ord utan problem och agerar därefter.

    Du var hygglig som svarade, men otack är världens lön.

Svar på tråden Varför kan vissa män inte förstå ett NEJ?