• Anonym (Num Num)

    Tjejer som raggar har psykiska problem?

    Det är A och O att kvinnor ska passivt vänta på att männen ska ragga pga biologi och traditionella könsroller.

    Väldigt få tjejer som aktivt raggar och de som gör det har säkert psykiska problem och massa röda flaggar. 

  • Svar på tråden Tjejer som raggar har psykiska problem?
  • Anonym (Lovely)

    Konstiga saker läser man här på svenska forum.
    Jag kommer från ett land med traditionella könsroller och ingen kvinna har problem att ta det första steget om hon tycker om mannen. Det är väl sen som mannen tar hand om kvinnan på ett sätt som svenska män inte gör. Betyder det att alla vi har psykiska problem? Ok då, då trivs jag med det🤣

  • Anonym (Num Num)
    Anonym (Lovely) skrev 2024-04-27 07:11:42 följande:

    Konstiga saker läser man här på svenska forum.
    Jag kommer från ett land med traditionella könsroller och ingen kvinna har problem att ta det första steget om hon tycker om mannen. Det är väl sen som mannen tar hand om kvinnan på ett sätt som svenska män inte gör. Betyder det att alla vi har psykiska problem? Ok då, då trivs jag med det🤣


    Att se söt ut räknas inte som raggning. Du förstår inte våran kultu.
  • Anonym (Lovely)
    Anonym (Num Num) skrev 2024-04-27 07:14:07 följande:
    Att se söt ut räknas inte som raggning. Du förstår inte våran kultu.
    Jag förstår den svenska kulturen och jag ser att de flesta inte har några problem att ragga oavsett om det är en man eller en kvinna :) Sen finns det många incels men de finns också i mitt land trots att det är kvinno överskott. Incels lever i sin egen värld där de anklagar kvinnor för allt så självklart ingen vill vara nära dem. 
    I mitt land raggar man också män på krogen,nätet, även om man träffat nån ute i matbutiken eller på busshållplatsen som man gillar. Söt eller osöt.Inga problem
  • Anonym (Num Num)
    Anonym (Lovely) skrev 2024-04-27 07:19:28 följande:
    Jag förstår den svenska kulturen och jag ser att de flesta inte har några problem att ragga oavsett om det är en man eller en kvinna :) Sen finns det många incels men de finns också i mitt land trots att det är kvinno överskott. Incels lever i sin egen värld där de anklagar kvinnor för allt så självklart ingen vill vara nära dem. 
    I mitt land raggar man också män på krogen,nätet, även om man träffat nån ute i matbutiken eller på busshållplatsen som man gillar. Söt eller osöt.Inga problem
    Du har alltså psykiska problem.
  • Anonym (Lovely)
    Anonym (Num Num) skrev 2024-04-27 07:24:27 följande:
    Du har alltså psykiska problem.
    Japp. Det är bara du som är frisk i Sverige😘
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lovely) skrev 2024-04-27 07:19:28 följande:
    Jag förstår den svenska kulturen och jag ser att de flesta inte har några problem att ragga oavsett om det är en man eller en kvinna :) Sen finns det många incels men de finns också i mitt land trots att det är kvinno överskott. Incels lever i sin egen värld där de anklagar kvinnor för allt så självklart ingen vill vara nära dem. 
    I mitt land raggar man också män på krogen,nätet, även om man träffat nån ute i matbutiken eller på busshållplatsen som man gillar. Söt eller osöt.Inga problem
    Du menar att de flesta inte har några problem att ragga, de flesta vågar ta första steget och är inte rädda att få nej?
  • Anonym (Larv!)

    Ts, du har alltså varit med om att en kvinna har raggat eller ens hört män berätta att kvinnor raggat på dom? du har heller aldrig sett en kvinna ragga?

    Då undrar man, är du ute bland folk? umgås du med folk?
    Sitter du mest själv hemma utan vänner och sällan går ut?
    Vilken ålder har du? låter som en äldre gubbe när du uttalar dig så.

    Du verkar inte leva ute i verkligheten år 2024 utan är kvar i föreställningar ifrån 1800 talet. Förstår att du inte heller har några barn som är tonåringar och uppåt, 
    för du skulle du fått höra ifrån dom hur det fungerar ute bland folk.
    Eller är du sådan att du ser din fakta genom "men jag läser ju på nätet"
    och tror att saker du läser när folk skriver något är fakta för alla.

    eller så är du en kvinna som fått höra detta larv med psykiskt sjuka kvinnor
    av en urbota dum man.

  • Anonym (Lovely)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-27 07:29:12 följande:
    Du menar att de flesta inte har några problem att ragga, de flesta vågar ta första steget och är inte rädda att få nej?
    Sjävklart har de flesta inga problem med det. Att få ett nej är inte att hela världen går under. Det betyder att just den personen är inte rätt för en. Jag har tagit första steget med mina två ex. Trots att de är ex så har jag finna minnen kvar :)
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Lovely) skrev 2024-04-27 07:38:12 följande:
    Sjävklart har de flesta inga problem med det. Att få ett nej är inte att hela världen går under. Det betyder att just den personen är inte rätt för en. Jag har tagit första steget med mina två ex. Trots att de är ex så har jag finna minnen kvar :)
    Jag skulle påstå att det inte är så självklart. Det är många kvinnor som inte vågar visa intresse, ta första steget, för de skulle bli helt förstörda om han sa nej. Många kvinnor tycker det är bättre att han tar första steget, så att hon slipper utsätta sig för risken att få nej. Och så känns det bra för henne att få känna sig bekräftad och åtråvärd. Brudig, som en kvinna sa.
Svar på tråden Tjejer som raggar har psykiska problem?