• Anonym (Rädd :()

    Diarré :(

    Hej! Jag vaknade imorse av att jag var tvungen att springa på toa, gick på toa 2 gånger (de rann ur mig) sen var de liksom bra, var bra i magen avföringen var normal, har ätit mat å så under dagen. Nu kom det tillbaka? De har liksom gått 12 timmar :/. Vill även lägga till att jag har grov emetofobi så har varit livrädd att de är magsjuka. Liknande hände för ca 2 veckor sedan vet inte vad jag ska göra sitter här å skakar livrädd de ska gå över till spyor. Är de magsjuka eller kan de vara något annat?

  • Svar på tråden Diarré :(
  • Anonym (r)

    Min mage kraschar då och då. Jag har inte spytt på flera år. Det är en möjlighet att det är magsjuka men det behöver inte innebära att något annat än diarre sker.

  • Anonym (Rädd :()
    Anonym (r) skrev 2024-04-26 22:52:14 följande:

    Min mage kraschar då och då. Jag har inte spytt på flera år. Det är en möjlighet att det är magsjuka men det behöver inte innebära att något annat än diarre sker.


    Jaa, tyckte bara de var så konstigt att de var bra i ca 12 timmar innan det blev dåligt igen, blev så besviken trodde liksom det var över. Tack för svar det lugnar ner mina nerver lite granna :) diarre är inte så där jätte kul men 100ggr bättre än Spyor haha!
Svar på tråden Diarré :(